6 Reacties

3 maanden geleden

Die van mij heeft een boomhuis en een school van Klorofil.. vindt ze al een tijd heel leuk... Wij zaten ook te kijken naar het poppenhuis dan de Hema, maar uiteindelijk toch voor klorofil gekozen. Oudste zus heeft een poppenhuis en deze schuift door als ze 5 wordt en een barbiehuis krijgt.

3 maanden geleden

Klorofil nog nooit van gehoord. Ik ga het op zoeken bedankt voor de tip!

3 maanden geleden

Als ze nu juist de Playmobil zo leuk vind, zou ik daar juist iets van uitzoeken. Daar hebben ze toch vast ook leuke huizen of tafereeltjes voor?

3 maanden geleden

Reactie op Ryrywire

Als ze nu juist de Playmobil zo leuk vind, zou ik daar juist iets van uitzo ...
Ja absoluut. Ze spelen nu inmiddels samen met het spook huis 馃グ馃槀. Maar het is wel veel heel klein spul. Dacht is minder geschikt voor 2 jarige, en misschien is er een soort tussen weg. 馃槃 Tussen de little people/duplo en het kleine spul van playmobil /sylvanian families

3 maanden geleden

Playmobil 123 is speciaal voor deze leeftijd. Mijn dochter vindt het heel leuk. Speelt ook heel graag met het poppenhuis bij opa en oma en mijn oude barbies

3 maanden geleden

Reactie op koningskoppel2022

Ja absoluut. Ze spelen nu inmiddels samen met het spook huis 馃グ馃槀. Maar het ...
Oh goed punt. Bij mijn ouders hebben we voor de kleintjes nog veel oude playmobil van mezelf van vroeger liggen, maar dat zijn inderdaad alleen maar de grote dingen en de poppetjes, had daar helemaal niet zo bij stil gestaan!