15 Reacties

3 jaar geleden

Zo herkenbaar dit 😅

3 jaar geleden

Haha herkenbaar!

3 jaar geleden

Een bangs herken ik niet maar ik heb last van haaruitval en ook dat structuur van m'n haar veranderd is. Ik heb krullen, altijd echt pijpenkrullen gehad en nu zijn het meer golven...

3 jaar geleden

Reactie op Lucysmom

Een bangs herken ik niet maar ik heb last van haaruitval en ook dat structu ...
Hopen dat de krullen nog terugkomen dan 😩

3 jaar geleden

Jep! Hahaha

3 jaar geleden

Hahah saaaame!!! 😩

3 jaar geleden

Yess...haaruitval, maar bij ook nog es door narcose. Kan er een pruik van laten maken. Krullen zijn wel wat minder stevig. Beginnen ook lager dan normaal aan de hoofdhuid al. Geduld hebben maar. Komt vast goed.

3 jaar geleden

Herkenbaar! Tijdens het badderen kan ik de hele badrand 'versieren' met mijn uitgevallen lange haren! Ook zitten mijn haren vaak om de vingertjes van mijn dochtertje (super irritant!) en kom ik overal in huis mijn haren tegen! 😵‍💫 Ander postpartum kwaaltje: ik zweet veel meer dan voorheen en heb het over het algemeen veel warmer!

3 jaar geleden

Ik heb ook nog steeds haaruitval, wanneer houdt het op?? Ik het bij jullie al gestopt? Het blijft bij mij met bosjes uitvallen, en mijn staart wordt dunner en dunner, voelt echt of er niks overblijft. Van terug groeien heb ik helaas nog niks gemerkt.

3 jaar geleden

Gevoelsmatig de helft van mijn haar kwijt, en nu allemaal van die korte sprieten aan de voorkant van mijn hoofd. New Kids kapsel here I come!

3 jaar geleden

Reactie op irene84

Ik heb ook nog steeds haaruitval, wanneer houdt het op?? Ik het bij jullie ...
Hier is het sinds vorige week minder de uitval. Kleine is nu 26 weken.

3 jaar geleden

Teruggroeien doet t nog niet bij mij... Nu wel het idee dat het uitvallen zelf wat aan het afnemen is (kleine is 23 weken). Dadelijk naar de kapper en een flink stuk laten knippen. Hopelijk komt het ooit nog een beetje goed. Mijn haar is ook veel droger dan voorheen, meer pluis ook.

3 jaar geleden

Ik heb nog niet erge haaruitval maar ik zag ineens DRIE GRIJZE HAREN! 😩

3 jaar geleden

Reactie op Happynazz

Gevoelsmatig de helft van mijn haar kwijt, en nu allemaal van die korte spr ...
Zo begon het bij mij ook😩😩 en nu is het dus een mislukte pony 😂😂

3 jaar geleden

Reactie op himan

Ik heb nog niet erge haaruitval maar ik zag ineens DRIE GRIJZE HAREN! 😩
Misschien zijn het de hormonen 😩😩