13 Reacties

één jaar geleden

Wij gebruiken alleen de dunne zak met extra deken. De teddy was te warm voor hem.

één jaar geleden

Wij gebruiken s nachts de dunne zonder mouwen (mouwen zijn nog te lang en als ik ze oprol zakken ze er weer uit) met een pyjama eronder en een dekentje met laken er boven. Als deze in de was zit dan pak ik wel de teddy maar dan zonder pyjama en zonder deken

één jaar geleden

Alleen die teddy! Wij hebben nooit verwarming aan boven

één jaar geleden

Reactie op AleAme

Wij gebruiken s nachts de dunne zonder mouwen (mouwen zijn nog te lang en a ...
En overdag?

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Wij gebruiken alleen de dunne zak met extra deken. De teddy was te warm voo ...
En overdag?

één jaar geleden

Wij gebruiken de dunne zak met een pyjama aan overdag en snachts doe ik er nog een dekentje overheen

één jaar geleden

Reactie op Marieke Holtslag

En overdag?
Overdag heb ik nu een ander (goedkoop) dun slaapzakje van Terstal zonder mouwen. Overdag laat ik namelijk zijn kleertjes aan.

één jaar geleden

Hier de winter variant aan met zn romper truitje broekje eronder

één jaar geleden

In de nacht romper met dun broekje en de teddy, de winter is te warm. Overdag de dunne met de kleertjes die ze aan heeft.

één jaar geleden

Momenteel alleen een katoenen pyama/boxpakje en de teddy variant. Ons huis is goed geïsoleerd en we hebben boven nooit de verwarming aan.

één jaar geleden

Onze zoon heeft 2 boxpakjes en de volledige slaapzak winterset aan, maar eigenlijk geef ik nog de voorkeur aan de winterslaapzak van de Hema (3.5 tog) want de Puckababy is erg groot en soms niet warm genoeg (is 2.5 tog). Wij hebben altijd het raam open en de verwarming uit op de slaapkamer. Verder goed geïsoleerd huis.

één jaar geleden

Overdag kleding aan (alleen sokken uit) en de hema slaapzak zonder mouwen. Wij houden deze gids aan, werkt perfect voor onze zoon https://view.flodesk.com/pages/631fde9fb62cbe7a648d9c75

één jaar geleden

Wij gebruiken de teddy bij een kamertemperatuur van 17 graden