Onze dochter slaapt met de raam dicht, tussendoor zetten we wel het raam open om te luchten als ze wakker is. Ook doen wij savonds de vloerverwarming aan op 19 graden omdat we het anders erg koud vinden op de slaapkamer.
Hoe doen jullie dit?
In onze slaapkamer staat het raam eigenlijk altijd op een kier.
De baby slaapt nu nog bij ons op de kamer.
Bij de kleuter laat ik het afhangen van de temperatuur of ik hem snachts open laat.
Raam dicht, overdag luchten. Wel altijd raam van de badkamer en kamer waar natte was hangt open. Maar die staan niet in directe verbinding met babykamer. Overigens hier geen extra verwarming boven. Temperatuur is meestal 16,17 of 18 beetje afhankelijk van buiten temperatuur.
Het rooster overdag open of raam op kiepstand. S'nachts alles dicht, anders wordt het te koud. Het is nu 16/17 graden op de slaapkamer. Verwarming zetten we boven nooit aan.
Raam dicht, overdag luchten. Wij hebben het raam wel open staan 24u per dag en hebben de deuren meestal open staan. We wonen in een flat dus het is heel lastig een een kamer een andere temperatuur te krijgen dan de andere kamers 馃槄
Overdag een of twee keer luchten en 's nachts het raam dicht. Wel altijd een rooster open. Wij doen nooit een verwarming aan op slaapkamers, ik vind dat zelf ook erg onprettig slapen (droge lucht). Als het koud is liever wat dikker inpakken.