14 Reacties

4 jaar geleden

Ik lees mee!

4 jaar geleden

Reactie op Flamingootje

Ik lees mee!
De Hema heeft trouwens gewoon een rechte,(in u vorm afgebeeld op de website) maar ik kan niet zien wat de vulling is. En anders stond op mijn lijstje nog die van Nanami Hills multipillow

4 jaar geleden

Lidl verkoopt online langwerpige kussens. Zelf heel blij mee

4 jaar geleden

Bij bol.com, of gewoon op internet, worden die verkocht als: bantal guling (Indonesische benaming) of rolkussen. Ook kun je een (oud) dekbed oprollen en dan een hoes er omheen doen.

4 jaar geleden

Bij action heb je nu voedingskussen niet duur en liggen prima zonder piepschuimballetjes

4 jaar geleden

Ik heb een u vormige van Snoozz, maar dan gewoon recht neergelegd. Is ook met bolletjes, maar die hoor je niet hoor. Deze stond erg goed aangeschreven en was ook wat duurder, maar hij voelt wel erg stevig aan. Denk dat er niet voor niets zoveel met bolletjes zijn.

4 jaar geleden

Ik heb de basic van prenatal. Erg fijn!

4 jaar geleden

Ik heb deze via Bol.com. Ik woon in een warm land en een U-vormige leek me veel te warm ‘s nachts🥵. In deze zitten geen balletjes en ben er heel blij mee!

4 jaar geleden

Ik heb de mijne bij baby park gekocht. Hij slaapt echt super lekker .

4 jaar geleden

Dank voor de reacties. En waar kopen jullie dan een rechte hoes? Ik begrijp dat een u cornice ook recht kan. Maar ik zie gewoon nergens een rechte hoes!

4 jaar geleden

Ik heb een hoes van bonprix. Per 2 voor 15 euro

4 jaar geleden

Van vriendin gekregen , heeft ze gekocht bij de Action

4 jaar geleden

Ik heb de doomoo sleepy. Erg fijn kussen om mee te slapen!

4 jaar geleden

Ik heb een Spaans hoofdkussen. Zo'n lange van 90 cm. Werkt ook gewoon.