Hoi mama’s,
Ik ben opzoek naar zo’n lang en recht kussen om op te slapen. Waar koop je die? Of iig een rechte goed.
Ik zie enkel de U vormen.
Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik een u vormingen, maar de vulling is van piepschuim balletjes. Die maken geluid en dat is erg vervelend.
Ik zoek zo’n lekker groot ding om mee te slapen!
De Hema heeft trouwens gewoon een rechte,(in u vorm afgebeeld op de website) maar ik kan niet zien wat de vulling is. En anders stond op mijn lijstje nog die van Nanami Hills multipillow
Bij bol.com, of gewoon op internet, worden die verkocht als: bantal guling (Indonesische benaming) of rolkussen. Ook kun je een (oud) dekbed oprollen en dan een hoes er omheen doen.
Ik heb een u vormige van Snoozz, maar dan gewoon recht neergelegd. Is ook met bolletjes, maar die hoor je niet hoor. Deze stond erg goed aangeschreven en was ook wat duurder, maar hij voelt wel erg stevig aan. Denk dat er niet voor niets zoveel met bolletjes zijn.
Ik heb deze via Bol.com. Ik woon in een warm land en een U-vormige leek me veel te warm ‘s nachts🥵. In deze zitten geen balletjes en ben er heel blij mee!
Dank voor de reacties. En waar kopen jullie dan een rechte hoes? Ik begrijp dat een u cornice ook recht kan. Maar ik zie gewoon nergens een rechte hoes!