6 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een ielm regenpak meer voor langs de lijn bij voetballen van broer in de herfst te groot aangeschaft. Werkt als regen hoes in de wagen nu ook perfect ( te groot gekocht)

2 jaar geleden

Reactie op sparklem

Ik heb een ielm regenpak meer voor langs de lijn bij voetballen van broer i ...
Deze zag ik ook veel op vinted voorbij komen. Zijn deze zo dun dat je er (in de herfst straks) nog een jasje oid onder moet doen? Of zijn ze juist vrij warm?

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Deze zag ik ook veel op vinted voorbij komen. Zijn deze zo dun dat je er (i ...
Ik heb niet de indruk dat ze echt heel warm zijn maar wel lekker winddicht. Mijn idee was om (winter) jasje er lekker overheen te gaan dragen als het echt guur wordt.

2 jaar geleden

Wij gaan deze bestellen. Kan op meerdere stoeltjes en zit een regen cape bij Bekijk Deryan Bike-a-way Jepp/Mini Fietsstoeltje voor - fiets Regenhoes - warme jas en windbreaker + regenponcho op: https://www.bol.com/nl/p/deryan-bike-a-way-jepp-mini-fietsstoeltje-voor-fiets-regenhoes-warme-jas-windbreaker-regenponcho/9200000040437399?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Deze zag ik ook veel op vinted voorbij komen. Zijn deze zo dun dat je er (i ...
Die ielm pakken zijn best warm omdat ze winddicht zijn en een fleecelaagje hebben. Voor de herfst echt prima. In de winter kan er makkelijk een jas overheen. Ze houden regen prima tegen. Je moet er niet mee in een plas gaan zitten, dan ben je alsnog nat ;-) Ze zijn heel vaak in de sale op hun eigen website. Dat scheelt heel veel als je liever een nieuwe koopt. Ik vind ze top. Heb al meerdere maten voor mijn oudste gehad en ze blijven ook echt mooi.

2 jaar geleden

Zeeman!!