9 Reacties

één jaar geleden

Ja lijkt echt op ringworm, ben natuurlijk geen dokter maar ik en mijn zoontje hebben dit ook vaak. Is wel soort van schimmel dus misschien toch om een zalfje vragen bij de dokter mocht het wel ringworm zijn.

één jaar geleden

Ik volg, mijn zoontje heeft precies hetzelfde op de wang

één jaar geleden

Reactie op MANONxox

Ja lijkt echt op ringworm, ben natuurlijk geen dokter maar ik en mijn zoont ...
Het is erg besmettelijk toch? Hoe doe je dat thuis met wassen etc?

één jaar geleden

Het lijkt op ringworm inderdaad, maar ik zou even naar de dokter gaan en vragen of ze er goed naar willen kijken. Het kan namelijk ook eczeem zijn. Mijn vriend heeft ook zo’n plek gehad en kreeg van de dokter zalf tegen ringworm, het werd echter alleen maar erger en erger en erger.. bleek toen bij nader inzien toch eczeem te zijn. De behandeling/genezing van de plek duurde daarna veel langer omdat hij met zalf tegen ringworm had gesmeerd.

één jaar geleden

Hier ook zo'n zelfde plekje en op bijna dezelfde plek. Had zelf nog niet aan ringworm gedacht eigenlijk. Meer aan schraal/droog/eczeem achtig plekje.

één jaar geleden

Hoe is t bij jullie kindjes nu?

één jaar geleden

Het is weggetrokken. Het consultatiebureau zei dat als het weg trekt, het geen ringworm is.

één maand geleden

Reactie op Clarakoe

Het is weggetrokken. Het consultatiebureau zei dat als het weg trekt, het g ...
Hoelang heeft het geduurd bvoordat het wegtrekt en heb je sT gesmeerd? Me dochter heeft er nu al paar dagen last van lijkt hetzelfde

één maand geleden

Reactie op Hartje27

Hoelang heeft het geduurd bvoordat het wegtrekt en heb je sT gesmeerd? Me d ...
Ik dacht een paar dagen. Ik had er volgens mij gewoon witte vaseline op gesmeerd. Is het al weggetrokken?