13 Reacties

één jaar geleden

Een beetje zoals hoe t bij ons gaat, want onze kleine man heeft sinds deze week dat hij af en toe op zijn buik draait voor het gaan slapen. Ik heb juist alles uit zijn bed gedaan, want dat lijkt me alleen maar onveilig. En ik laat hem lekker toedoen. Hij ligt dan even wat te spelen en kletsen op zn buik, maar legt daarna zijn hoofd neer en valt dan toch wel in slaap. Ik vind het wel spannend, maar zie dat hij zn hoofdje netjes opzij legt. Duurt dus wat langer voor hij in slaap valt, maar zolang hij niet huilt, laat ik hem maar.

één jaar geleden

Volg! Precies hetzelfde hier. Wij proppen haar nog steeds in de cosleeper...

één jaar geleden

Fysio zei dat wanner een baby overdag niet genoeg oefent tijdens speeltijd, dan gaat de baby verder oefenen in bed. Dit kun je voorkomen door overdag erg veel te oefenen. En spelen.

één jaar geleden

Reactie op LiekeG

Een beetje zoals hoe t bij ons gaat, want onze kleine man heeft sinds deze ...
Ah ja dat klinkt inderdaad wel prima! Helaas begint onze gefrustreerd te raken en te huilen op gegeven moment dus dat gaat niet lukken, hopelijk later…

één jaar geleden

Reactie op dddi

Fysio zei dat wanner een baby overdag niet genoeg oefent tijdens speeltijd, ...
Dit is een hele goeie ja! Dankjewel voor je reactie. Toevallig ergens gelezen vanochtend en vandaag ff paar keer wat actiever geoefend met terugdraaien. We oefenen ook idd niet super veel omdat ze zelf al veel en snel dingen kon/kan. Ze kon met ruim 3 maand al rollen, maar toen deed ze dat nog niet zo vaak en zeker niet in slaapzak in bed… nu wel 😅 Ze draaide vanmiddag al een keer zelf terug naar rug (maar huilen van de schrik). Hopelijk gauw fase voorbij, het kost ons veel energie en haar volgens mij ook

één jaar geleden

Reactie op camilledalia

Dit is een hele goeie ja! Dankjewel voor je reactie. Toevallig ergens gelez ...
Ik hoop het ook. Ik weet er ook alles van hier mer deze kleine terror! Toevallig loopt ze bij de fysio omdat ze een beroerde slaper is en we willen proberen er wat meer rust in te krijgen (hopelijk ooit) Toen kreeg ik die tip van de fysio over het oefenen. Natuurlijk niet continu oefenen maar wel steeds momenten. Ik hoop dat rust snel mag wederkeren in huis 🫶🏻🫶🏻

één jaar geleden

Hier hadden we hetzelfde verhaal, kindjes liggen in slaapzak en nu span ik strak een laken over hun heen zodat ze wat ingebakerd liggen. Daardoor kunnen ze niet zo makkelijk rollen en hebben we allemaal wat rust 🙈

één jaar geleden

Hier was het afgelopen twee weken ook hetzelfde verhaal! Steeds hard huilen als ze op haar buik terecht kwam, en dit heel veel keren per nacht. Maar nu sinds drie nachten slaapt ze gewoon door op haar buik! Denk dat ze nu genoeg kracht heeft. Ik hoop voor jou dus ook nog gewoon even een fase. S avonds in slaap komen duurt wel echt nog takke lang omdat ze continu gaat oefenen 😅 maarja toen wel van 19:30 tot nu geslapen dus ik vind het prima.

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik hoop het ook. Ik weet er ook alles van hier mer deze kleine terror! Toe ...
Jaa das een hele goeie! Hopelijk krijgen jullie er ook wat meer rust in… Is niet altijd makkelijk Onze meid liep ook lange tijd bij de fysio ivm gebroken sleutelbeen bij geboorte, is net vorige maand afgesloten dus hier niet meer over gehad. We mochten altijd bellen dus misschien toch eens doen voor tips en adviezen. Succes!

één jaar geleden

Reactie op Deemsss

Hier was het afgelopen twee weken ook hetzelfde verhaal! Steeds hard huilen ...
Pfff jeetje wel pittig hè. En hoe gaat/ging slapen overdag bij jullie? Wel ‘fijn’ om beetje soort van tijdsbestek te horen. We moeten er dus nog ff ruime week doorheen… s avonds in slaap komen is herkenbaar, echt drama. Terwijl ze altijd heel netjes zelf in slaap viel, dus echt helemaal andere kant op gedraaid

één jaar geleden

Reactie op camilledalia

Pfff jeetje wel pittig hè. En hoe gaat/ging slapen overdag bij jullie? Wel ...
Overdag was ook een ramp. Hier kon ze ook altijd redelijk goed zelf in slaap vallen, maar hebben we afgelopen opeens echt veel moeten wiegen en veel de draagzak gebruikt voor overdag. Maar vandaag heeft ze 2 keer een lang slaapje van 2 uur geslapen…. En heb echt het idee dat ze “anders” slaapt. Veel stiller en dieper lijkt het. Ook s nachts als ze echt diep in slaap is. Ik hoop dat dit blijft🤞 Hopelijk gaat het snel beter voor jullie!

één jaar geleden

Reactie op Deemsss

Hier was het afgelopen twee weken ook hetzelfde verhaal! Steeds hard huilen ...
Ik heb te vroeg gejuicht 😅 vannacht was weer heel vaak wakker en hard huilen op haar buik

één jaar geleden

Toen ik nog alleenstaand was bij de oudste gebruikte ik de snooze wikkel in die periode. Anders hield ik het niet vol. Toen hij goed terug kon rollen mee gestopt en toen was er niks meer aan de hand. Sommigen zullen er wat van vinden, zo’n wikkel, maar anders was had ik het niet volgehouden 😅