Ik ben het nu aan het nemen toevallig! Bij mij was hij iets aan de lage kant, maar niet veel. Weet eigenlijk niet of ze nog een keer gaan prikken dan, dus weet niet zo goed in hoeverre het echt helpt of gaat helpen. Moet jij nog een keer prikken?
Oeeh dat weet ik niet helemaal zeker meer… Heb vorige week zo veel cijfers gehoord met groeiecho, suikertest en waarden voor suikers😬 Volgens mij was het 6,1 ofzoiets. Ze zei ‘het mag net iets hoger’. Wat had jij?
Ik had niet echt ijzertekort maar zat wel aan de lage kant; 7,2. Na twee maanden iedere dag een glaasje Roosvicee Ferro zit ik nu op 8,5. Dus bij mij heeft het wel echt geholpen! De smaak vond ik te doen, je proeft een beetje het ijzer zoals je dat ook proeft in bloed. Maar het went wel.
Tijdens mijn menstruatie hielp het wel altijd en slik nu 2 capsules Gentle Iron daar krijg je ook geen obstipatie oid van. Mijn ijzer was 6,8 en vorige week 7,1
Waar is de roosvice ferro verkrijgbaar hoor net dat ah het uit assortiment ...
Ik had hem wel bij AH, maar ben er wel 2 af geweest omdat ze hem bij nummer 1 niet hadden. Online bij AH nog wel. Waar ze hem niet hadden was een XL in ieder geval.
Dat is wel ver voor een flesje roos vicee😂 Zag dat ze online bij jumbo en etos ook hebben. Zal vast niet bij iedere locatie zijn, maar anders even bellen van tevoren😅
Ik ben ook aan het zoeken naar iets wat niet zo vies smaakt. Ik vond de roosvicee nog steeds goor! Slik nu de pillen van davitamon die ruik of proef je tenminste niet