12 Reacties
4 maanden geleden
Afhankelijk van je werkervaring en de functie werkzaamheden zou ik de afweging maken of dit salaris passend is. Online kan je ook kijken welk salaris hoort bij jouw werkervaring en functie.
Het lijkt hoog maar als je al enige werkervaring hebt, dan is het wel mogelijk om richting dat salaris te komen.
4 maanden geleden
Ik weet niet wat de eisen zijn/werkervaring etc. En in in welk CAO het is. Maar voor Netto, in die sector , is het erg hoog... heb het in al mijn jaren werk ook nog niet zo hoog gehoord... wel bruto
Ik weet dat het mogelijk is maar volgens mij zit je dan in andere functies dan een maatschappelijk werker en meer richting senior/manager functies...
4 maanden geleden
Ik zit ook binnen de jeugdzorg. Ze hebben gewoon vaste schalen voor functies en tredes. Je zou na kunnen gaan welke schaal de functie is. Volgens mij liggen die bij onze cao vast. Je trede is afhankelijk van je ervaring en kan je over onderhandelen..
Het is overigens best lastig om te bepalen of het een goed salaris is of niet.
Ik zou zelf zeggen dat het gewoon een prima salaris is…
4 maanden geleden
Reactie op lou33
Ik vind t wel een hoog salaris ja. Ik verdien hetzelfde als wo/master psych ...
Aha, dat is wel zuur als je als HBO,er lager wordt ingeschaald binnen de GGZ. Ik heb ook binnen de GGZ gewerkt en daar verdiende ik ook minder hoor. Toen ik wegging heb ik wel flink onderhandeld.