12 Reacties

4 maanden geleden

Afhankelijk van je leeftijd en het soort hulpverlening vind ik het een erg hoog netto inkomen. Om een indruk te krijgen en te vergelijken kun je de inschaling nagaan in je CAO.

4 maanden geleden

Erg hoog inderdaad

4 maanden geleden

Ik ben 35 en gaat om een functie maatschappelijk werker binnen de Jeugdzorg.

4 maanden geleden

Afhankelijk van je werkervaring en de functie werkzaamheden zou ik de afweging maken of dit salaris passend is. Online kan je ook kijken welk salaris hoort bij jouw werkervaring en functie. Het lijkt hoog maar als je al enige werkervaring hebt, dan is het wel mogelijk om richting dat salaris te komen.

4 maanden geleden

Ik zit op 2200 ongeveer met 24 uur. Gehandicaptenzorg, hbo functie. Heb nu weer ruimte om door te groeien, Na aantal jaar in m'n top gezeten te hebben functie lager. Ik zou ook kijken naar dat wat je nog door kunt groeien.

4 maanden geleden

Ik weet niet wat de eisen zijn/werkervaring etc. En in in welk CAO het is. Maar voor Netto, in die sector , is het erg hoog... heb het in al mijn jaren werk ook nog niet zo hoog gehoord... wel bruto Ik weet dat het mogelijk is maar volgens mij zit je dan in andere functies dan een maatschappelijk werker en meer richting senior/manager functies...

4 maanden geleden

Reactie op Jindji

Ik weet niet wat de eisen zijn/werkervaring etc. En in in welk CAO het is. ...
Ik zit binnen de cao jeugdzorg. Ambulant en heb te maken met ouders die verkeren in complexe scheidingssituaties.

4 maanden geleden

Reactie op Cher2022

Ik zit binnen de cao jeugdzorg. Ambulant en heb te maken met ouders die ver ...
Dan wil ik ook wel voor jou baas werken. Ik krijg het niet netto 😅

4 maanden geleden

Reactie op Jindji

Dan wil ik ook wel voor jou baas werken. Ik krijg het niet netto 😅
Hahahha, zit je ook in dezelfde branche?

4 maanden geleden

Ik zit ook binnen de jeugdzorg. Ze hebben gewoon vaste schalen voor functies en tredes. Je zou na kunnen gaan welke schaal de functie is. Volgens mij liggen die bij onze cao vast. Je trede is afhankelijk van je ervaring en kan je over onderhandelen.. Het is overigens best lastig om te bepalen of het een goed salaris is of niet. Ik zou zelf zeggen dat het gewoon een prima salaris is…

4 maanden geleden

Ik vind t wel een hoog salaris ja. Ik verdien hetzelfde als wo/master psycholoog in de ggz. Hier worden hbo-psychologen echt een stuk lager ingeschaald.

4 maanden geleden

Reactie op lou33

Ik vind t wel een hoog salaris ja. Ik verdien hetzelfde als wo/master psych ...
Aha, dat is wel zuur als je als HBO,er lager wordt ingeschaald binnen de GGZ. Ik heb ook binnen de GGZ gewerkt en daar verdiende ik ook minder hoor. Toen ik wegging heb ik wel flink onderhandeld.