9 Reacties

4 jaar geleden

Vervelend, ik zou even contact opnemen met een bekkenfysio. Die kunnen je helpen met urineverlies/ blaascontrole.

4 jaar geleden

Ach meid, kan ik me voorstellen! Ik zou je niet zo druk maken. Ik heb een aantal jaar geleden gedroomd dat ik aan het plassen was en toen schoot ik ook plassend wakker. Super rot en begrijp dus je gevoel. (Heb mezelf er inmiddels op getraind dat ik wakker schiet als ik droom dan ik plas). Gooi het in de was en vergeet dat het is gebeurd. Komt allemaal goed ❤️❤️

4 jaar geleden

Ahh ik voel zo erg met je mee! Laatst was ik zware spullen aan het tillen, moest ik natuurlijk niet doen, maar plots voelde ik dat ik in mijn broek heb geplast 😅 ik voelde me zo slecht, echt niet normaal. Dus ik begrijp je echt! Maar goed, het kan gebeuren. Je bent in ieder geval niet de enige 😊❤️

4 jaar geleden

Kan gebeuren, heb het ook wel is gehad ( toen was ik niet zwanger) droomde dat ik op de toilet zat en werd zeiknat wakker 😅😳

4 jaar geleden

Yep weet hoe rot je je kunt voelen… Ik heb eigenlijk ook standaard een waterdichte hoes onder de matrasbeschermer liggen. Overblijfsel van laatste periode van de vorige zwangerschap. Met een klein hummeltje die in het weekend bij ons in bed kroop en wel eens ongelukjes had… nu gewoon de standaard.

4 jaar geleden

Heb dit ook gehad bleef msar plassen was toen heel verkouden heb meerdere keren me onder geplast het hele bed was nat ook langs me benen

4 jaar geleden

Ik heb dit dus constant als die kleine dame op mijn blaas speelt.. heb nu van die broekjes aan🤦🏼‍♀️ Met de zwangerschap van mijn eerste dochter had ik dit overigens niet. Ze kon trappen wat ze wilde k hield alles binnen.. maar met deze.. slotteloos. K moet zeggen die broekjes.. ze zitren best comfortabel en je ziet ze niet zitten.. alleen k voel me heel erg vies😢 na de zwangerschap word me aangeraden om meteen naar de fysio te gaan. Kan nu tevens ook al trouwens

4 jaar geleden

Reactie op mommytobe87

Ik heb dit dus constant als die kleine dame op mijn blaas speelt.. heb nu v ...
Nou het is gelukkig mqqr 1 keertje gebeurd, na mn eerste zwangerschap had ik ook wel last van urine verlies bij niesten of lopen. Daar ben ik indd naar de fysio voor geweest, en uiteindelijk ging het beter ! Denk dat het ook wat te snel achter elkaar is. Mijn kleine is nog maar 1jaar en 2 maand, en ben alweer 22 weken zwanger

4 jaar geleden

Reactie op Linakenzo

Nou het is gelukkig mqqr 1 keertje gebeurd, na mn eerste zwangerschap had i ...
Oeh dat is wel snel ja🙈 daar zou het dan wel aan kunnen liggen. Je lichaam is net hersteld zoals ze zeggen🙈 Mijn dame word in juni 2. Nu 23 weken. Maar hoe dan ook het is en blijft vervelend!