10 Reacties
茅茅n jaar geleden
Ik ga even volgen. Want hier zitten we ook nog gerust op 3 flessen en soms zelf 4.
Ik probeer al wel steeds andere drinken aan te bieden, gaat vrij goed. Alleen tjah flesjes melk is ook nog erg in trek 馃槄.
茅茅n jaar geleden
Hier zijn we net overgestapt naar 3 flessen van 150+5.
Ik wil met 1 overstappen naar koemelk. Ik haal dan de middag fles eraf. Deze ben ik ook al een paar keer vergeten door mijn enorme vergeetachtigheid door een burnout. Dus hij zal hem vast straks niet enorm missen 馃馃槄
Mijn oudste zoon krijgt ook 's ochtends en s avonds een flesje van 150ml koemelk.
茅茅n jaar geleden
Hier ook nog 3 flessen, wij zijn nu de middelste fles aan het afbouwen en ben van plan om vanaf 1 jaar in de ochtend de fles te vervangen door havermout gemaakt met koemelk. En dan voor het slapen gaan flesje koemelk ipv opvolgmelk. Maar ik heb nog geen idee of hij koemelk lust haha, ga anders proberen om het in het begin nog te mengen en steeds minder opvolgmelk erin te doen.
茅茅n jaar geleden
Nog twee weken te gaan, en wij zitten nog op 2x borstvoeding en 2x 180 of 150 kunstvoeding. Dus die echt niet met een jaar van de fles af.
Wij willen ze 茅茅n voor 茅茅n vervangen of laten vallen.
1. Fles van 22.00 moet helemaal vervallen, ook met oog op de tandjes.
2. Dan de fles van 15.00 vervangen door een glas melk bij de lunch en tussendoortje smiddags.
3. Borstvoeding in de ochtend vervangen door ontbijt van pap (krijgt ze nu al een beetje van, maar er nog slecht).
4. Borstvoeding voor het slapen vervangen door yoghurt na de maaltijd.