7 Reacties

3 jaar geleden

De huid vet en soepel houden met cr猫me? Maar ik heb er nog nooit van gehoord, misschien even langs de dokter?

3 jaar geleden

Ik heb hetzelfde maar dan meer in het midden.. en helaas ook een scheurtje in mijn anus door de bevalling馃檲 na 12 weken nog steeds niet dicht... heb nu weer een andere creme gekregen.. voor de bilnaad denk ik wel dat het helpt om de plek goed droog te houden

3 jaar geleden

Hier ook scheurtje in anus na bevalling.. zoveel pijn. Ik heb nu anamel besteld, honingzalf. Werkt heel goed. Huisarts zei dat t wel 6 week kan duren voordat het dicht is. Zijn advies: elke dag na ontlasting spoelen, zodat t schoon blijft. Hierna heel goed drogen! En evt tijdje aan lucht lagen drogen. Hierna insmeren. Bij ontlasting eerst vaseline erop zodat er geen vuil in het scheurtje komt. En verder zit ik nog steeds aan de macrogol zakjes om te voorkomen dat het uitscheurt. Zo mega hinderlijk 馃槺 Anamel is een aanrader!

3 jaar geleden

Bedoel je de anus of de bilnaad? Bilnaad zou ik zeggen een zinkzalf. De anus zou ik de huisarts even vragen.

3 jaar geleden

Oh dat lijkt me heel vervelend. Misschien sudocreme proberen? Daar zit zink in wat het een beetje droog houdt. En dat misschien afwisselen met een vettige cr猫me? Hoop voor je dat het snel weg is! 馃崁

3 jaar geleden

@nootje1 Nee echt bilnaad, "de bouwvakkerspleet" maar dan helemaal bovenaan waar je billen beginnen zeg maar haha. Dus niet de anus, dat lijkt me ook pijnlijk overigens. Sudocreme zou ik inderdaad kunnen proberen. Soms lijkt het geheeld maar dan buk ik weer en scheurt het een beetje. Mogelijk ook door kilo's aangekomen dat het daarmee rte maken heeft?

3 jaar geleden

Ik heb het ook gehad na de bevalling van mijn oudste bij mij hielp smeren met cr猫me Bioforce van dr vogel. https://www.avogel.nl/product/cosmetica/creme-bioforce.php