10 Reacties
3 jaar geleden
Ah wat vervelend, maar helaas heel herkenbaar馃槉
Je kunt de canesten veilig gebruiken tijdens je zwangerschap. Bij mij heeft het helaas niet geholpen en heb ik via de huisarts een driedaagse kuur gekregen.
Verder raad ik je aan om katoenen ondergoed te dragen. Jezelf bij iedere toiletbezoek te reinigen met water. Oli毛n of cr猫mes werken averechts en kun je beter niet gebruiken.
Sterkte!
3 jaar geleden
Ik heb het wel eens na een antibioticakuur en ik vind dan die canesten creme beter werken want die kun je ook meer aan de buitenkant smeren zegmaar als je daar ook last hebt. Als het alleen inwendig is zou ik ook voor zo'n tablet gaan.
3 jaar geleden
Die tabletten werken goed! Bij mij in ieder geval! Had ook nooit last hiervan, tot mijn 1e zwangerschap! Heel vervelend, maar hoort erbij! Gewoon snel die tablet erin en eventueel extra zalf kopen. Ik ben er dan direct vanaf! Succes
3 jaar geleden
Hier helaas van week 9 tot 22 last van gehad. Nu houd het zich eindelijk al een aantal weken rustig. Als je uitwendig last heb, kun je nog een tube miconazol creme kopen. Bij apotheek/drogist. Canesten werkt bij mij niet.
Gyno daktarin van de huisarts kun je ook veilig gebruiken.
Thuis middeltjes brengen het alleen maar meer uit balans. Dus niet aan beginnen.
3 jaar geleden
Ik heb er na een antibiotica kuur altijd last van. Bij mij helpt canesten altijd goed. Bij de huisarts hebben ze ook tabletten voor oraal gebruik, die helpen ook uitstekend. Die laatste vind ik zelf prettiger, omdat geen gesmeer geeft na gebruik. Ik weet alleen niet of die tijdens de zwangerschap mag worden gebruikt.
3 jaar geleden
Heb dit ook gehad aan 19w en heb dan Gyno Daktarin gebruikt, was al beter na paar dagen en na een week weg. Het zalfje breng je ook gedurende een week in met een soort spuit. Heb wel het gevoel dat ik er momenteel weer last van heb, volgende week naar de gynae dus dan weet ik het direct zeker.
Het is niet plezant maar veel vrouwen hebben er last van en als het dat dan maar is, weetwel.
3 jaar geleden
Herkenbaar. Heb nu al de 3e.
Eerste keer Canesten Gyno de zesdaagse kuur, dus in- en uitwendig. Niet geholpen.
Tweede keer de 1 daagse tablet van Canesten Gyno. Als je zwanger bent mag je de inbrenghuls niet gebruiken, dus moet je het met je vingers inbrengen. Deze kuur heeft wel beter geholpen dan de eerste keer, maar nog steeds wel een paar dagen lichte klachten.
Nu merk ik weer wat symptomen en weet ik niet wat ik moet gebruiken 馃檲
3 jaar geleden
Reactie op Saffkx
Mag ik vragen waarom je de inbrenghuls niet gebruiken? Want je doet het nie ...
Die inbrenghuls kan scherp zijn, omdat het plastic is. Je wilt gewoon niet iets beschadigen (ook niet de wand).
Ik mocht van de gynaecoloog gewoon canesten gyno gebruiken, heb de zachte capsule gekocht en met mijn vingers ingebracht.