9 Reacties
één jaar geleden
Hier precies hetzelfde. Krijsen en schoppen als ik met schoentjes aan kwam. Ik deed uiteindelijk maar 3 sokken over elkaar als we naar buiten gingen. Nu heb ik uiteindelijk een paar weken geleden een paar schoentjes van het merk groot via de scapino besteld. Deze zijn heel zacht, en makkelijk aan te trekken. Ze heeft er eerst een poos mee gespeeld en toen heb ik ze aangetrokken. Dit pikte ze gewoon. Nu als ik met haar jas aan kom, pakt zij haar schoentjes. En als de jas uitgaat, trekt zij aan haar schoentjes en moeten ze uit. Onderweg buiten laat ze ze aan. Thuis en binnen dus lekker op de sokken en de strijd is over.😊
één jaar geleden
Bij ons ook het zelfde hij is nu bijna 14 maanden en schuift op zijn kont rond, schoenen zijn dan ook erg onhandig en begint gelijk geïrriteerd te doen 😂 wat ik kan begrijpen. Wij hebben nu sinds twee weken deze slofjes van de H&M hij trekt ze niet uit, neem aan dat hij ze dus fijn vind 😅
één jaar geleden
Er wordt vaak als advies gegeven om zolang mogelijk te wachten met schoenen als ze gaan lopen (zelfs dan dus) omdat ze dan het afwikkelen van de voeten beter leren dus lekker uitlaten die schoenen. Ja buiten een beetje lastig als je hiervan de barefoot manier bent (ik ook niet haha maar beetje koud is het wel). Die van ons loopt vooralsnog dus gewoon binnen en buiten nog niet. Ik heb alleen slofjes 1x aan gedaan maar verder niets. Misschien even lekker zo laten en over enkele weken weer proberen?
één jaar geleden
Zoon van 13 maanden wil dit ook niet. Hij loopt al en dat maakt het soms lastig. Voor nu heb ik slofjes en van die dingen die je kunt over de sokjes, zodat de sokken niet nat worden als ze buiten spelen. Mij werd geadviseerd om pad schoenen te kopen als ze echt 6 weken goed lopen ivm ontwikkeling.