6 Reacties

17 dagen geleden

Jep🤣 Altijd zo lief en tegenwoordig mega irritant als iets neit gaat zoals hij het wilt. Savonds ook gillen als hij naar bed moet en wilt absoluut niet in zn eigen bed. Gooit eten op de grond... echt een mega lief kind normaal gesproken maar de afgelopen 2 weken kan ik 'm achter het behang plakken 😅

17 dagen geleden

Ze zeggen toch ik ben 2 en ik zeg nee. Die van mij is ook vaak boos. Hier helpt het om te zeggen dat je zijn verdriet begrijpt en dat het mag, maar sommige dingen kun je niet veranderen. Een grapje maken of afleiden als het lukt werkt ook.

17 dagen geleden

Reactie op Cherryl__

Jep🤣 Altijd zo lief en tegenwoordig mega irritant als iets neit gaat zoals ...
Jaaaaaa hier dus ook altijd supper lieef geweest en nu megaa irritant echt lijkt wel op agressie gedrag dn indd wat je zegt als het niet gaat zoals zij het wilt vertoond ze het gedrag of als ze iets niet mag.

17 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Ze zeggen toch ik ben 2 en ik zeg nee. Die van mij is ook vaak boos. Hier h ...
Ja vaak leidd ik inderdaad af aankleden is bv ookal een drama niet willen en gillen

17 dagen geleden

Reactie op Hartje27

Ja vaak leidd ik inderdaad af aankleden is bv ookal een drama niet willen e ...
Die van mij wilt liever een halve dag in zijn eigen poepluier doorbrengen, dan een schone luier. En hij heeft noooooooit gepoept en stinkt ook noooooit.

16 dagen geleden

Tip geef ze keuzes ( die jij wil). Bij onze tweede hebben we veel minder driftbuien daardoor. En soms hebben ze het gewoon nodig om even uit te razen.