53 Reacties

10 maanden geleden

Hier ook een speelpaleis. Alleen nog aan t twijfelen of we de box weg doen. Maar die moet over 5 maanden toch weer terug

10 maanden geleden

Hier de speelhoek in onze woonkamer. Ideaal want ze kan de bakken er goed zelf in- en uithalen en het is lekker makkelijk opruimen. Het speelgoed op de tafel wissel ik regelmatig om zodat het aantrekkelijk blijft om te spelen. Waar het gat zit komt op termijn een stoeltje zodat ze hier ook lekker kan kleuren of knutselen.

10 maanden geleden

Dit is onze speelhoek! Bureau en bankje gemaakt door m'n schoonvader, zo blij mee! Mijn dochter vind het ook fantastisch om aan haar bureau te zitten en een beetje te prutsen met een boekje ofzo. 🤎

10 maanden geleden

Iemand een speelhoekje onder de trap? Ben op zoek naar ideeën.

10 maanden geleden

Reactie op Bloemenmeisje10

Wauw! Waar heb je dit vandaan?
De basis is de kallax kasten van ikea. Tot mijn spijt waren deze helaas niet te schilderen, dus uiteindelijk de gehele fineerlaag ervanaf moeten schuren, vervolgens geschilderd. En zelf van mdf een achterplaat en werkblad gemaakt en geschilderd in zelfde kleur als de muur. Werkblad is schoolbordverf

10 maanden geleden

Dit is onze speelplek 😊 Staat naast de bank nog een speelgoed kist.

10 maanden geleden

Reactie op JB5

Ook hier wordt er druk gespeeld! Realiteitsfoto 🤣
Hoe oud is jou kindje en speelt hij of zij ook echt met dat 'klimrek' wij twijfelen om die te halen voor onze zoon vandaar

10 maanden geleden

Reactie op sandor

Hoe oud is jou kindje en speelt hij of zij ook echt met dat 'klimrek' wij t ...
Mijn dochter is van eind september 2022. Er wordt met fases mee gespeeld. Ik zie ook dat oudere kindjes, die op bezoek zijn, het erg leuk vinden. Heel eerlijk, ze speelt er minder mee dan ik had verwacht. Toch vind ik het geen miskoop, omdat ik verwacht dat het wel komt en later op meerdere manieren gebruikt zal worden in spel. Denk ook aan een doek erover en het is een hut

10 maanden geleden

Dit is ons speelhoekje. De box ga ik binnenkort weghalen. Is nu meer een knuffelopslag plaats. In de kast in de hoek liggen nog spelletjes/verf etc en boven in hun slaapkamers staat ook nog speelgoed zoals ikea keukentje, poppenhuis

10 maanden geleden

Wij waren aan het verbouwen en nu is eindelijk haar hele kamertje af. Zo ook eindelijk een speelhoekje

10 maanden geleden

Lekker overzichtelijk! Mijn zoontje speelt toch liever met de stofzuiger, afstandsbediening en de stopcontacten 🙃

10 maanden geleden

Zo ziet er het er bij ons uit. De box gaat binnenkort weg, zodra we een speeltafel hebben waar we het speelgoed in kunnen opbergen.

9 maanden geleden

Hier vermaakt ze zich prima

9 maanden geleden

Reactie op Martinique92

Hier de speelhoek in onze woonkamer. Ideaal want ze kan de bakken er goed z ...
Wow, is dit de Ikea trofast? Waar heb je de plank vandaan? En heb je de trofast zelf geverfd?

8 maanden geleden

Even een foto die 5 min. Dat het opgeruimd is😂

8 maanden geleden

Ruime speelhoek voor ons drie 🙈

8 maanden geleden

Heel mooi en strak ja! Ben ook benieuwd waar je dit gekocht hebt of hebt laten maken :)

8 maanden geleden

Dit is ons hoekje

8 maanden geleden

Reactie op Eval89

Heel mooi en strak ja! Ben ook benieuwd waar je dit gekocht hebt of hebt la ...
Bedoelt voor @Martinique92 :)

8 maanden geleden

Reactie op Eval89

Dit is ons hoekje
Wat een leuke (witte) kist, waar is het van? :)