Hier de speelhoek in onze woonkamer. Ideaal want ze kan de bakken er goed zelf in- en uithalen en het is lekker makkelijk opruimen. Het speelgoed op de tafel wissel ik regelmatig om zodat het aantrekkelijk blijft om te spelen. Waar het gat zit komt op termijn een stoeltje zodat ze hier ook lekker kan kleuren of knutselen.
Dit is onze speelhoek! Bureau en bankje gemaakt door m'n schoonvader, zo blij mee! Mijn dochter vind het ook fantastisch om aan haar bureau te zitten en een beetje te prutsen met een boekje ofzo. 🤎
De basis is de kallax kasten van ikea.
Tot mijn spijt waren deze helaas niet te schilderen, dus uiteindelijk de gehele fineerlaag ervanaf moeten schuren, vervolgens geschilderd.
En zelf van mdf een achterplaat en werkblad gemaakt en geschilderd in zelfde kleur als de muur. Werkblad is schoolbordverf
Hoe oud is jou kindje en speelt hij of zij ook echt met dat 'klimrek' wij t ...
Mijn dochter is van eind september 2022. Er wordt met fases mee gespeeld. Ik zie ook dat oudere kindjes, die op bezoek zijn, het erg leuk vinden.
Heel eerlijk, ze speelt er minder mee dan ik had verwacht. Toch vind ik het geen miskoop, omdat ik verwacht dat het wel komt en later op meerdere manieren gebruikt zal worden in spel. Denk ook aan een doek erover en het is een hut
Dit is ons speelhoekje. De box ga ik binnenkort weghalen. Is nu meer een knuffelopslag plaats. In de kast in de hoek liggen nog spelletjes/verf etc en boven in hun slaapkamers staat ook nog speelgoed zoals ikea keukentje, poppenhuis