53 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op MommyofMina

Wow, is dit de Ikea trofast? Waar heb je de plank vandaan? En heb je de tro ...
Klopt, is de IKEA trofast kast. Het blad wat er op ligt is een IKEA keukenblad. De kast was al in dat grijs, wel bij IKEA in België gekocht, maar lijkt me dat ze die in NL ook wel hebben.

8 maanden geleden

Reactie op Eval89

Bedoelt voor @Martinique92 :)
Dit is de IKEA trofast kast met een keukenblad ook van IKEA erop. Nog steeds heel blij mee!

8 maanden geleden

Reactie op Martinique92

Dit is de IKEA trofast kast met een keukenblad ook van IKEA erop. Nog steed ...
Tof! Heel mooi! Het keukenblad van IKEA zag ik ook al, klopt het dat die dieper is (iets van 60cm diep en trofast 45cm diep?). Mag ik vragen hoe je het keukenblad erop hebt gekregen. Heb je aan beide kanten een trofast staan zodat het blad blijft liggen door ondersteuning aan beide kanten of heb je het vastgemaakt/geplakt/of iets?

8 maanden geleden

Reactie op Merengue

Wat een leuke (witte) kist, waar is het van? :)
Houten speelgoedkist van Petite Amélie :)

8 maanden geleden

Ons dochtertje lovesssss boekjes. Dus aan één kant vd kamer staat haar eigen boekenkastje 😍👐🏻

8 maanden geleden

Reactie op Mirremir

Ons dochtertje lovesssss boekjes. Dus aan één kant vd kamer staat haar eige ...
Wat een leuk en handig boekenkasten! Ons zoontje houdt ook ontzettend van boekjes maar we zoeken nog een handig boekenkastje. Waar heb je deze vandaan?

8 maanden geleden

Reactie op Lauradb91

Wat een leuk en handig boekenkasten! Ons zoontje houdt ook ontzettend van b ...
Hoi! Wij waren ook meteen verliefd op deze. Gevonden via etsy, hij is van WAMM cosy room (ook te vinden op insta).

8 maanden geleden

Ons speelhoekje😍

8 maanden geleden

Reactie op Eval89

Tof! Heel mooi! Het keukenblad van IKEA zag ik ook al, klopt het dat die di ...
Klopt, het blad loopt wat verder door. We hebben inderdaad aan beide kanten een kast staan waar het blad op rust.

8 maanden geleden

Eindelijk klaar 😃

7 maanden geleden

Speelhoekje wel 100x aangepast. Maar dit is het nu. Heel blij mee. Ze kleurt graag (op haar manier)

7 maanden geleden

Voila