5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik lees graag mee 馃榿 die van mij is ook precies 15 maanden

茅茅n jaar geleden

Nou, hier staan nog een paar stapelstein klaar op zolder, dan heeft ie daarna de complete set. We hebben een keukentje gekregen van alle ooms en tantes van mijn vriend, dus hebben daar nog wat accessoires voor nodig. Er staat ook nog een vrachtauto met kleinere autootjes te wachten. En ik ben zelf eigenlijk ook wel van wat nuttige dingen als een pyjama, leuke trui, muts, das en handschoenen bijvoorbeeld. Wat hij met z'n verjaardag gekregen heeft, slaat ook al wel aan. Smartmax dieren, een autobaan (zo'n zigzag ding waar autootjes snel vanaf gaan).

茅茅n jaar geleden

Ik heb voor beide dochters (tegen die tijd 15 maanden en net 3 jaar) een fauteuil van Jollein. Ik denk dat ik er voor de oudste 2 setjes van een sjaal en muts bij doe. En voor de jongste een pyjama van Feetje. Op deze leeftijd is dat al ruim voldoende en het zijn dingen waar ze echt wat aan hebben. Al denk ik dat het snoepgoed al genoeg plezier zal geven 馃槀. Met kerst doen we met meerdere mensen cadeau鈥檚 voor de kinderen dus dat zal echt een verrassing worden 馃.

茅茅n jaar geleden

Wel een paar tips: - Toettoet auto's - Babypop Nenuco Little Fox - Little dutch houten speelgoed - Kiddieland tractor - VTech Baby Swing & Speel Aap - speelgoed voor in bad Succes 馃崁馃コ

茅茅n jaar geleden

Ik heb; een boekje van woezel en pip Een magnetisch tekenbord Knuffel bowlingset Een onsie Een puzzel met blokken Gevraagd; Wasco Wanten, muts, sjaal