12 Reacties
10 maanden geleden
Oh hell yes. Al een paar weken. Ze komt om 1 uur, 2.30, 4 en 5.30 uur. Zodra ze haar bed ziet, gillen. Ik krijg adviezen dat ik haar moet laten huilen en niet uit bed pakken van CB. Maar het is geen zeer huil. Echt dikke paniek tranen. Dan laat ik haar echt niet huilen. Wij zijn nu ook op internet aan het speuren. Want er zijn zoveel advies boeken.
10 maanden geleden
Reactie op Anique38
Oh hell yes. Al een paar weken. Ze komt om 1 uur, 2.30, 4 en 5.30 uur. Zodr ...
Als je er naast gaat zitten?
10 maanden geleden
Hier ook gaande, maar al met 16 maanden. Ook echt paniek bij het weglopen en echt krijsen. En ook weer in de nacht heel veel wakker en huilen. Bij ons helpt het om hem gerust te stellen door erheen te gaan, even aai over de bol en dan zachtjes ssssstttt sssssstttt blijven zeggen. En dan langzaam de kamer uitgaan haha, soms slaapt hij dan alweer. Maar is heel lastige fase dit hoor…
10 maanden geleden
Reactie op Bloem____
Hier ook gaande, maar al met 16 maanden. Ook echt paniek bij het weglopen e ...
Gaat het over? Haha
10 maanden geleden
Reactie op Marieke Holtslag
Gaat het over? Haha
Haha aaaaalles is een fase is ons motto geworden 😉 ik merk nu in ieder geval na 2 weken al iets minder paniek bij het weggaan, het helpt bij ons om iets meer hem gerust te stellen bij het naar bed brengen. Dus hem iets langer vasthouden, nog even zachtjes tegen hem praten over de dag, een liedje zingen (dat deden we altijd al), rustig neerleggen en dan nog even over z’n hoofdje aaien en zeggen dat alles goed komt, dat we er zijn, dat we komen als hij ons nodig heeft, etc. Levert hier iig minder paniek op bij het uit de kamer gaan
10 maanden geleden
Godzijdank ben ik niet de enige SORRY 😅! Al 4 dagen tijdens het naar bed brengen huilt hij als de gek. En dan gwn schreeuwen hele driftbui en al. En we hebben nog een dochtertje van 3 jaar, die slaapt gelijk kamer dr naast. Gaat zij ook huilen omdat haar broertje huilt 🤦🏽♀️. Maar door de dag heeft ze dikke sch*t aan 😣. Gisteren waren we van 19.20u tot 20.10u bezig met hun 2 om ze dus in bed te stoppen. Ze stonden echt omstebeurt op en huilen tegelijkertijd. Ik word gek 😣
10 maanden geleden
Vannacht hadden we geluk. Het was maar van 1 tot 4 uur.
Maar het is nu geen gillen meer. Maar verkoudheid. Waardoor ze in slaap valt en 5 minuten later weer uren hoest.
Weleda calendula werkt hier goed. Maar ja, haar om 1 uur snachts in bad doen is ook geen oplossing. Wij moeten ff volhouden nog.