12 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Mirremir
ohhh, herkenbaar hoor 😑🤦🏼♀️
Altijd weer een feest, dat soort dingen. hi ...
Oooh lekker dat jullie door konden slapen, hopelijk vannacht weer 😊
Ja inderdaad, al ben ik wel stiekem een beetje klaar met deze fases haha🙈
9 maanden geleden
Praat me niet van dat slapen.. ons zoontje ging rond 15 maanden weer slechter slapen, dus ik dacht hey hij pikt die slaapregressie ook weer mee. Nu is het nog steeds drama, dus of hij gaat gelijk al over in de 18 maanden regressie of hij slaapt nu gewoon slecht regressie of niet 😅🥲.
Hier is het tegenwoordig s avonds in slaap komen prima, slaapt de avond een paar uurtjes heerlijk door en dan de halve nacht spoken. Zelfs bij ons in bed terwijl dat hem altijd rust gaf voorheen. Ook overdag prutsen we wat aan. Die overgang van 2 naar 1 dutje periode vind ik echt vreselijk 😵💫
9 maanden geleden
same here!
bij 15 mnd begonnen en het lijkt alsof ie er nu nog steeds in zit 17mnd en dan nog de tandjes tussendoor. dus slapen zit er helemaal niet meer in🙈🙈.
draaien en draaien, en babbelen en miemelen en ga zo maar door 🙈.
zooo blij als deze fase klaar is.
9 maanden geleden
Reactie op Dropje2024
same here!
bij 15 mnd begonnen en het lijkt alsof ie er nu nog steeds in ...
Dit dus! Hier ook alle 4 de hoektanden die nu doorkomen. Volgens mij heeft hij hier ook veel last van. Maar ben ook zooo blij als deze fase voorbij is.
9 maanden geleden
Ooh die 18 maanden vond ik echt de hel… nog even en dan zijn de slaapregressies veel minder frequent!
Met deze regressie hadden wij veel aan de “chair methode”..
soms duurde het echt uren voor hij sliep.. en dan na een rommelige dag om 5 uur weer wakker en klaar voor de dag!
Afzien.. maar het gaat wel weer voorbij..
Verder zou ik het zo goed mogelijk verdelen onderling.. bijv: jij doet vannacht, ik morgenvroeg..
En dat ook uitspreken.. dat geeft rust.
Succes 💐
9 maanden geleden
Oh ik voel met jullie mee. Pittige nachten.
Hoe gaat het bij jullie overdag? Het is hier momenteel erg interessant om de hele dag niet te slapen maar lekker te staan en te bouncen in bed. Nu al een aantal dagen achter elkaar.
9 maanden geleden
Sorry al een tijdje niet gereageerd! Erg interessante tijd hier, maar inmiddels heeft hij 4!!! Nachten doorgeslapen 🙌
Overdag is soms nog wel een uitdaging, maar dit heeft momenteel meer met de diabetes te maken dan met de slaapregressie geloof ik...
9 maanden geleden
Owja en wat ik verdrongen had? Het naar bed brengen is iedere avond rampzalig... Zo'n hyper kind, maakt niet uit hoe laat we hem naar bed brengen en hoe zeer we hem laten uitrazen...