213 Reacties

één jaar geleden

Ik laat hem doorslapen. 10 weken. En pap 20 uur en maak hem wakker 7u😅

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Ik laat hem doorslapen. 10 weken. En pap 20 uur en maak hem wakker 7u😅
Hier ook.. Genieten toch!

één jaar geleden

Reactie op Novèll

Hier ook.. Genieten toch!
Mijn eerste zoontje was ook zo. Was zo bang dat dit nu anders ging zijn. Ik ben voor hem wakker😅 wel flesvoeding hier..

één jaar geleden

Onze dochter slaapt van 10uur / half11 tot 6 uur / half7 wij hebben een vast schema overdag en hier gaan we allemaal goed op🥰

één jaar geleden

Mijn zoon (8wkn) slaapt maximaal 5 en een half uur meestal in de avond tot 1 of 2 uur en dan komt hij weer om de 3-4 uur. Geef ook borstvoeding op verzoek, dus verschilt wel wat per dag. Heb wel het idee dat er nu vaker 4 uur tussen zit in de nacht. Had met mijn dochter hetzelfde, dat werd langzaam steeds langer tussen de voedingen en nu is ze een hele makkelijke slaper (wel tot 1 jaar een keer per nacht nog eruit gemoeten)

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Ik laat hem doorslapen. 10 weken. En pap 20 uur en maak hem wakker 7u😅
Oh had ik dit maar! Ben jaloers hoor 😅 heb zo’n slaaptekort pff

één jaar geleden

Reactie op Baby3in2024

Mijn zoon (8wkn) slaapt maximaal 5 en een half uur meestal in de avond tot ...
Vanaf wanneer is zij wat langer gaan doorslapen? Ik zou zelf ook blij zijn als ze 5 uur doorslaapt. Ik lees van andere mensen dat baby’s al 8 of langere uurtjes doorslapen, hoe doen ze dat toch😀

één jaar geleden

Reactie op Familyof4

Mijn eerste zoontje was ook zo. Was zo bang dat dit nu anders ging zijn. Ik ...
Nou, eerste dochter was ook n super makkelijke baby. Dus net als jij, dat ik het zal deze keer anders zou hebben. Maaaar nope, 20.00 naar bed en voor hem wakker.. Slaapt op zijn eigen kamer. Ja hier ook fles!

één jaar geleden

*dacht

één jaar geleden

Ons zoontje van 9 weken slaapt meestal vanaf 10 een uur of 4 , daarna na 2 uurtjes al wakker en dan nkg een ronde van 2,3 uur.. kan me nog niks bij doorslapen voorstellen, wat heerlijk

één jaar geleden

Nee hoor! Hier 10 weken en slaapt ook nog niet door, ook volledige borstvoeding. Komt ook om de 3 uur hoewel ik nu 2 nachten heb gehad waarbij hij kwam rond 22:00/02:30/06:00. En daar ben ik al super blij mee 🤭

één jaar geleden

Nee hier slaapt ze nog niet door!

één jaar geleden

Ik denk niet dat je hier echt invloed op hebt helaas... mijn oudste sliep na ruim 4 maanden pas van zijn laatste voeding om 22/23.00 tot de ochtend. Nu bij de tweede laat hij er sinds hij 6 weken is al 5/6uur tussen 's nachts en zelfs al een keer 7/8uur. Beide kregen/krijgen borstvoeding dus het hangt gewoon echt van je kindje af.

één jaar geleden

Reactie op naomi!

Nee hier slaapt ze nog niet door!
Gelukkig ben ik niet de enige zeg 🥲

één jaar geleden

Reactie op AleAme

Nee hoor! Hier 10 weken en slaapt ook nog niet door, ook volledige borstvoe ...
Ja, soms (is nog maar een keer voorgekomen🤣) slaapt ze 4 uur en 18 min en wat was ik blij! Dacht toen dat ze dat elke nacht zou doen, maar helaas toch niet gebeurd

één jaar geleden

Hier ook borstvoeding en nu 10 weken en sinds 8weken werden de blokken steeds langer en vannacht van 23 tot 5 geslapen 💪 Was de eerste keer dat ze zo lang sliep… dus geduld, plots komt dit wel. De nachten zijn nog wisselend hier maar de ene nacht is al beter dan de andere 😉

één jaar geleden

Ik ben borstvoeding aan het afbouwen maar de avond- en nachtvoeding geef ik wel nog borstvoeding. De laatste voeding is rond een uur of 22 en dan komt ze rond een uur of 6. Dit is iig de laatste paar dagen zo, kan zo weer veranderen 😅

één jaar geleden

Mijn dochter van bijna 8 weken krijgt om 23:00u de laatste fles en daarna om 06:00 weer.

één jaar geleden

Onze zoon is 13 weken en slaapt sinds 3 weken goed door van 23 tot 7

één jaar geleden

7 weken en slaapt niet door