7 Reacties
één jaar geleden
Ohh die van ons heeft het ook veel te druk afgelopen dagen. Gister geprobeerd 1 dutje te doen in de hoop dat ze dan 1 goede zou doen. Nou ze heeft overdag 45 min geslapen. In de auto ook niet ingestort ( 2x een ritje van 30 min) en vannacht ook 5x wakker geworden. Drama.
Nu ging de ochtend dut wel goed en slaapt ze nu ook.. dus ik heb goede hoop dat het snel beter blijft gaan.
één jaar geleden
Zal het dan de 12 maanden slaapregressie zijn? Jeetje wat vind ik dit lastig. Eerder legden we haar in bed en binnen 10 min sliep ze uit zichzelf. Nu ligt ze al een halfuur te spelen en brabbelen in bed. Dutjes zijn ook een stuk korter. Mijn man moet haar nu al een paar avonden in slaap helpen, ik raak te gefrustreerd 😂
één jaar geleden
Ja hoor, herkenbaar. Zelf in slaap vallen? Wat is dat? Haha. Staan is life. De hele tijd gaan staan in bed en gek doen. Gaan huilen. Vastgehouden willen worden, nabijheid zoeken. En de dutjes overdag zijn opeens ook veel korter. Ons zoontje wordt later deze maand 1.
één jaar geleden
Uhu, hier ook hetzelfde. Vorige week 1 geworden en plots overdag meer dan een uur nodig om te slapen, eens ze slaapt maar korte dutjes doen… en s avonds ook heel lang brabbelen… haar nacht doet ze hier gelukkig wel goed eens ze slaapt 😅
één jaar geleden
Reactie op AnneliesDu
Uhu, hier ook hetzelfde. Vorige week 1 geworden en plots overdag meer dan e ...
Ja klinkt herkenbaar! Nachten gaan hier gelukkig ook nog goed, zodra ze 's avonds slaapt, wordt ze de volgende ochtend pas wakker.
Het is een faaaaase 😵