27 Reacties

één jaar geleden

Reactie op PaulineD.

Hoe gaat het slapen in zo’n slaapzak bij jullie? Nog steeds goed?
De eerste nacht was top, ze wist niet wat dr overkwam en sliep zo 5u (ikzelf was zo gewend aan de eerdere uren, dat ging minder, haha), maar de volgende dag ontdekte ze helaas toch dat ze nog met dr handen bij dr ogen kon... Ons dametje heeft het ook heel snel koud, dus denk dat ze daarom zo lekker sliep in het berenpak ook. Wat we nu doen is dr slaapzak van Fedde en Kees en dan de puck a baby teddy eroverheen, maar alleen dicht tot dr schouders, dan is het daar lekker warm en kan ze dr armen niet veroeren 🤦🏻‍♀️. Nachten gaan nog wisselend, maar ze kan iig zo niet meer bij dr hoofd, haha

één jaar geleden

Reactie op Wilkas

Als het om het totaal van zo’n pakje gaat en geborgenheid in z’n algemeen h ...
Doekje op de ogen... Valt dat niet af? Mijn zoontje beweegt veel .. hoe blijft zoiets dan zitten:-)?

één jaar geleden

Reactie op Maartje Baby

Doekje op de ogen... Valt dat niet af? Mijn zoontje beweegt veel .. hoe bli ...
Dat werkt hier ook niet zo... Heb ook nog een Joha mutsje gekocht, maar ze gaat altijd zo heen en weer met dr hoofd voordat ze in slaap valt, dat hij elke keer helemaal achterstevoren zat, vond ik dus ook maar niks, haha. Je hebt er ook een die je om het lijfje kan binden, iemand ervaring of het dan ook kan gebeuren? Deze zat alleen onder dr kin vast gestrikt

één jaar geleden

Reactie op Dienve

O wacht ik lees slaapzak, bij ond slaapt ze onder t lakentje van F&K
Is een lakentje i.c.m. een normale slaapzak voldoende denk je? Ik zit eraan te denken om dit lakentje te kopen. Ons zoontje slaapt tot een uur of 4 goed maar erna slaapt hij alleen verder als ik zijn armen vast hou. Dus dacht wellicht is zo’n lakentje voor hem een optie.

één jaar geleden

Ik rol 2 handdoeken op met elastiekjes eromheen, zo kan ze hem niet over haar hoofd trekken . Ze vindt het heel fijn om met haar hoofd daar tegen aan te leggen en geeft ook dat geborgen gevoel.

5 maanden geleden

Ik ben heel benieuwd hoe dit uiteindelijk verlopen is! Want ik zit hier met mijn zoontje van 3 maanden die ook alleen maar kan slapen in een berenpakje met capuchon. Het is inmiddels bijna juni dus het word wel een beetje te warm ervoor..

5 maanden geleden

Goede vraag..., weet het zelf niet meer zo goed 😅. Die slaapzakjes van Fedde en Kees hielpen wel iets en verder was het volgens mij vooral uitzingen. Uiteindelijk slaapt ze nu met hydrofiele spuugdoekjes, zijn echt haar knuffeltjes. Sterkte!