20 Reacties
één jaar geleden
Als je het geheim gevonden hebt hoor ik het wel :-( dit is precies de reden dat ik al 2 mnd wil stoppen en het gewoon niet lukt. Ik geef steeds toe omdat hij zo hard huilt en het voelt alsof ik hem 'eten' weiger :-(
één jaar geleden
Oh zo herkenbaar ben hier ook mee bezig.. maar vind het zo moeilijk… vind het zo zielig voor ze :( maar wil ook zonder borst in bed kunnen liggen..
één jaar geleden
Reactie op Mamavaneenjongetje19
Als je het geheim gevonden hebt hoor ik het wel :-( dit is precies de reden ...
Hij wilt ook geen speen of fles. Uiteindelijk belt mijn me net geef heb de borst. Hij krijgt een trauma zoveel verdriet. Ik deed me shirt nieteens omhoog hij was muisstil. Ik weet het echt niet meer 😢
één jaar geleden
Ja dit heeft mijn zoontje ook 😭 Ze zeggen dat het vanaf 18 mnd makkelijker is om te stoppen of te weigeren omdat ze dan beter snappen dat het 'op' is bijvoorbeeld maarja dat is ook geen garantie en dat is ook weer zolang ... echt zooooooo moeilijk dit
één jaar geleden
Ja dit heeft mijn zoontje ook 😭 Ze zeggen dat het vanaf 18 mnd makkelijker ...
Kijk hij wordt zo vaak wakker in de nacht. Ik heb gewoon niet genoeg melk ervoor. En op de opvang wil hij ook niet zelfstandig slapen in januari gaat hij naar de andere groep. Dan moet hij wel zelfstandig slapen. Dus ik ben maar ermee begonnen.
één jaar geleden
Sinds mijn zoontje op zijn eigen kamer slaapt, heb ik een goede nacht als ik tussen 19 en 7 maar twee keer borstvoeding hoef te geven. Vaak nog 3 of soms 4 keer nog. Het gaat hem niet om de melk; hij blijft gewoon sabbelen. Gebruikt me echt als speen..... als ik werken ben, dan valt hij meestal wel in slaap zonder fles/bv. Hij gaat naar mn moeder en zij wiegt 'm dan meestal in slaap... echt drama
één jaar geleden
Haha, ja echt een haatliefde verhouding met borstvoeding geven .... ik denk soms echt waarom ben ik hieraan begonnen 🥲
één jaar geleden
Haha, ja echt een haatliefde verhouding met borstvoeding geven .... ik denk ...
Neejoh eerlijk het is prachtig en heel gezond en je gaat echt huilen als je ermee stopt. De borstvoeding is nog de enige exclusieve connectie wat mijn zoontje alleen maar met mij heeft.
één jaar geleden
Hahaha ja, toen ik twee maanden geleden wilde stoppen was ik echt emotioneel. Dacht dit is de laatste keer... maar hier zit ik dan 2 mnd later.... wetend dat als ik zometeen ga douchen en hij wakker wordt hij alles bij elkaar schreeuwt totdat ik en mn borsten weer bij m zijn 😂
één jaar geleden
Ik had precies het zelfde er het heeft mij geholpen door helemaal met borstvoeding te stoppen. De koppeling met slapen en borst uit elkaar gehaald door haar op andere plek te laten slapen.
één jaar geleden
Reactie op Babybella139
Ik had precies het zelfde er het heeft mij geholpen door helemaal met borst ...
Bedoel je op een andere kamer? Hoe viel ze dan in slaap? Was het een strijd aan het begin of accepteerde je kindje het snel?
één jaar geleden
Bedoel je op een andere kamer? Hoe viel ze dan in slaap? Was het een strijd ...
Ze sliep altijd bij mij aan de borst in ons bed. Heb haar op haar eigen kamer laten slapen in een vloerbed. Eerste avond drie kwartier getroost en na 2 avonden ging het goed. Nog steed is ze wel huilerig en duurt het in slaap vallen vaak een half uur tot een uur, maar maakt ze vele langere slaapblokken. Help haar nog steeds wel in slaap komen, maar dat vind ik niet erg
één jaar geleden
Mama's even een update hij valt zelf in slaap. Dus twee dagen drama en uiteindelijk lukt het. Ik heb nu ook besloten dat ik stop met de nachtborst, ik heb te weinig melk en hij gebruikt mij als speen, ik heb er gewoon pijn van. Dan is het dus in de ochtend voor het ontbijt. In de middag als daar behoefte voor is en in de avond na het badje. Hij start nu in zij eigen kamer, we hebben een heel ritueel. Ik leg hem in bed en ik loop weg. 10 min huilen 5 min troosten. Gisteren was hij na 3 min huilen in slaap gevallen.
één jaar geleden
Reactie op Mysecret
Mama's even een update hij valt zelf in slaap. Dus twee dagen drama en uite ...
Ohhh wat fijn dit!!! Mijn zoontje is net weer super ziek waardoor hij al slecht slaapt en niet te troosten is. Er is ook altijd iets als ik besluit 'nu écht' te stoppen 😂 hij drinkt wel nauwelijks aan de borst door zn verstopte neus. Ergens hoop ik dat 'ie hierdoor ook niet meer wil als ie straks beter is 🥲
één jaar geleden
Reactie op dems
Nou ik ben benieuwd naar succesverhalen! Hoe troost je je zoontje die 5 min ...
Het hangt van zijn huiltje af. Als die echt hysterisch is dan pak ik hem op en draag ik hem. Regel is wel je blijft in de kamer, bij het bedje. Is die rustig dan weer in bed plaatsten. Ik moet zeggen ik laat hem niet meer huilen zonder mij in de kamer. Las zoveel onderzoeken dat je dan verlatingsangst kan creëeren. Maar de key is zoeken naar het moment van moe zijn en niet oververmoeid zijn. En een vast ritueel. En dat elke x herhalen.
één jaar geleden
Hier was het geheim mijn man eruit sturen om haar te troosten. 2 nachten gedaan en sinds dien slaapt ze zelf en ook door tot 7 uur!!!! Ik ben meteen een link met de borst, papa heeft die niet dus dat accepteerde ze ook snel. Veel sucess hier ook vaak begonnen en dan weer gestopt met proberen omdat er zoveel drama mee gepaard ging. Nu is het eindelijk gelukt
één jaar geleden
Reactie op koningskoppel2022
Hier was het geheim mijn man eruit sturen om haar te troosten. 2 nachten ge ...
zo fijn!! Ik heb dit ook vaker geprobeerd maar dan begint hij echt ontroostbaar te schreeuwen en huilen. Accepteerde jouw dochter dit meteen? Of duurde dat ook even