8 Reacties

één jaar geleden

Het ‘s nachts ontwaken voor voeding is eigenlijk een logisch gevolg van het slecht eten in de dag. Hij heeft nog behoefte aan voeding en stoffen, sneller honger weer, … Zou me dus focussen op de voeding en als je dat opgelost krijgt zullen de nachten ook weer in zijn plooi komen.

één jaar geleden

Hebben jullie pyjama papjes geprobeerd? Wij hebben precies hetzelfde verloop gehad met wakker worden rond 5 uur. Pyjama papjes gegeven bij naar bed brengen en nu slaapt ie van 20:00 - 07:00 😴

één jaar geleden

Reactie op Lizzle

Hebben jullie pyjama papjes geprobeerd? Wij hebben precies hetzelfde verloo ...
Thanks voor de tip! Bedoel je de avondfles indikken met pap? Want hij krijgt bij het naar bed gaan al een fles van 180cc.

één jaar geleden

Reactie op maria88x

Thanks voor de tip! Bedoel je de avondfles indikken met pap? Want hij krijg ...
Deze gebruiken wij. Ongeveer 240ml, dikker, voedzamer dan melk alleen. Valt te proberen :D

één jaar geleden

Geen tips. Wel herkenning 😴

één jaar geleden

Reactie op Lizzle

Deze gebruiken wij. Ongeveer 240ml, dikker, voedzamer dan melk alleen. Valt ...
Vergeten bij te voegen 🙈

één jaar geleden

Ik heb hier hetzelfde. Al slaapt de mijne juist enorm lang en veel. Eten is een drama. Wilt eigenlijk alleen nog maar melk. Wat ik nu doe, wat hij eet eet hij. Blij mee. Pap fles in de ochtend. En een melkf fles of pap fles meer naar bed. Overdag nog een beetje melk als hij helemaal niets heeft gegeten. Ik denk een sprongetje. Pyjama papjes had mijn zoontje nog honger mee, vond het ook niet erg lekker trouwens.

één jaar geleden

Reactie op Lizzle

Hebben jullie pyjama papjes geprobeerd? Wij hebben precies hetzelfde verloo ...
Als je daarna nog maar tanden poetst. Pyjama papjes zorgen gezien de zoetstoffen voor groot risico op tandbederf