31 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter is de laatste week structureel 1.5 uur wakker. Ergens tussen 2 en 5 uur. Speen helpt niet, beker weigert ze. Melk geven we niet meer. Alleen 10 min vasthouden lijkt te helpen. Nog 7 dagen tot einde vd sprong. Maar geen idee ofdat het is

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Hier was ze elke nacht vaak lang en overstuur wakker. Ik had gisteravond m ...
Vannacht heeft ze weer doorgeslapen! 😍

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Vannacht heeft ze weer doorgeslapen! 😍
Bij ons ook! Met het gedragen onderhemdje bij haar… toeval of niet 🤷‍♀️ Maar wij zijn gelukkig met een goede nachtrust 😁

één jaar geleden

Hier nog steeds drama. Ben inmiddels 40 weken zwanger en op. Ik lees hier nog wel goeie tips over een gedragen kledingstuk snachts bij haar leggen. Ik ga het proberen!!! 🙈 Baat het niet dan schaadt het niet 😂

één jaar geleden

Reactie op Tess429

Hier nog steeds drama. Ben inmiddels 40 weken zwanger en op. Ik lees hier ...
En tess429, hoe is de nacht geweest? Hier weer goed geslapen. Enkel 2 keer wakker om te drinken maar nadien direct terug in slaap gevallen 😅

één jaar geleden

Helaas is het hier alweer twee nachten niet doorslapen.. ondanks shirtjes met mamageur. Hoe gaat het bij jullie?

één jaar geleden

Reactie op Clarakoe

Helaas is het hier alweer twee nachten niet doorslapen.. ondanks shirtjes m ...
Hier al 3 nachten doorgeslapen met de mama geur na 3 weken heel slecht slapen… ergens hoop ik dat de fase voorbij is maar we blijven toch voorzichtig met dat te zeggen 🫣 Ze wordt wel nog eens wakker rond 12u voor haar melkje maar slaapt zeer snel terug in nu 😅

één jaar geleden

Vannacht weer Drama. Vanaf half 1 elke 45/60 huilen. Sinds half uur is het alleen maar huilen. Water flesje gegeven. Enige wat lijkt te helpen in deze nachten is 10 min in de armen vasthouden. Willen we eigenlijk niet maar wat moet je anders na alle rot nachten. We zijn hartstikke moe We hebben wat betere nachten gehad waarin de speen geven genoeg was.

één jaar geleden

Toevallig nog iemand wakker met een kind die gewoon niet slaapt? 🤡

één jaar geleden

Reactie op Runi

Toevallig nog iemand wakker met een kind die gewoon niet slaapt? 🤡
Joeoe. Ik ga dan niet op mijn telefoon want dan weet ik zeker dat ik niet meer slaap, maar mevrouw had geen zin om na haar nachtvoeding meteen weer te gaan slapen. 🙈🥱

één jaar geleden

Vannacht ben ik er maar naast gaan liggen op de grond.. zodra ik ook maar dacht aan weggaan uit haar kamer begon ze te krijsen..