11 Reacties
één jaar geleden
Reactie op VV
Al bij de osteopaat geweest?
nee dat niet zal dat eens gaan proberen !
één jaar geleden
Klinkt als een geïrriteerde slokdarm van maagzuur branden/ oprispingen. Slijmvliezen zijn geïrriteerd en dat straalt idd uit naar je middenrif/ rug en bij sommigen ook de longen. Misschien eens een weekje maagtabletten gebruiken. Rennies of ander huismerk. Eventueel tijdje omeprazol om alles rustig te krijgen? Vaak komt t erna wel weer terug als je stopt…
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Klinkt als een geïrriteerde slokdarm van maagzuur branden/ oprispingen. S ...
ik heb van de dokter omeprazol gekregen en hier door een maagzuur gekregen werken niet bij me
mijn huisarts zei dat het mijn spieren zijn die verkrampen
één jaar geleden
ik heb van de dokter omeprazol gekregen en hier door een maagzuur gekregen ...
maagzweer *
één jaar geleden
ik heb van de dokter omeprazol gekregen en hier door een maagzuur gekregen ...
Maagzweer van omeprazol? Heb geleerd dat dit eerder komt door andere dingen dan omeprazol gebruik. Of was t langdurig gebruik? Maar goed, dat is dus een gepasseerd stadium als ik je goed begrijp. Lastig hoor! Die spieren gaan zich niet zomaar verkrampen lijkt me. Misschien eens even goed die voeding onder de loep nemen en eens kijken of er iets is dat je kan skippen wat de klachten veroorzaakt. Hulp zoeken bij een diëtist? Heeft de huisarts niet iets gezegd over wat je nog zou kunnen doen? Is er iets om de stress te verminderen? Zou yoga of een andere vorm van ‘contact maken met je lichaam’ je kunnen helpen? Haptonomie? Ik ben geen kenner maar lijkt me een pretje om dit te laten doorgaan.
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Maagzweer van omeprazol? Heb geleerd dat dit eerder komt door andere dingen ...
Een= geen pretje
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Maagzweer van omeprazol? Heb geleerd dat dit eerder komt door andere dingen ...
door deze pijne ben ik biologisch volkomen zonder suiker en 100% natuurlijk en vegetarisch gaan eten maar nog verkrampen mijn spieren onderaan mijn slokdarm (vergelijkbaar met een notenkraker slokdarm)
ik kreeg de maagzweer van de omeprazol en moest er dus ook direct mee stoppen van de arts
onderzoek gedaan met slangetje naar mijn slokdarm toen de maagzweer weg was en nog niets kunnen vinden helaas
één jaar geleden
door deze pijne ben ik biologisch volkomen zonder suiker en 100% natuurlijk ...
Wellicht goed om te kijken of er voeding triggers zijn. Dat kan in en vegetarisch dieet natuurlijk nog steeds aanwezig zijn. Suikervrij en vegetarisch is dus kennelijk niet helemaal de oplossing als je de klachten nog steeds hebt. Wel knap hoor. Hier jarenlang vegetarisch gegeten maar suikervrij lukt me niet hoor.
één jaar geleden
Reactie op Margaret81
Wellicht goed om te kijken of er voeding triggers zijn. Dat kan in en veget ...
jaa is soms lastig maar gaat gelukkig goed ! 🍀 ik ga de ontspannings oplossingen ook eens proberen !