19 Reacties

3 jaar geleden

Van dit soort kraakdoekjes vind hij hier helemaal fantastisch.

3 jaar geleden

Deze!! Kun je naast ze neerzetten, in de babygym hangen etc etc. Allemaal verschillende stofjes, ook kraak spul. En er zit een spiegeltje in het midden. Alles van lamaze is hier zeer geliefd, de vuurvlieg en eenhoorn ook

3 jaar geleden

Reactie op Runi

Deze!! Kun je naast ze neerzetten, in de babygym hangen etc etc. Allemaal v ...
Deze zag ik idd net nog bij de kruidvat liggen! Wij hebben daar een unicorn van (van z'n zus) maar die zijn ook erg leuk voor als ze straks in de buggy zitten!

3 jaar geleden

Reactie op Bubbley

Deze zag ik idd net nog bij de kruidvat liggen! Wij hebben daar een unicorn ...
Kruidvat heb ik m ook vandaan idd! Die heeft m ook nog wel eens flink in de aanbieding

3 jaar geleden

Oball is hier erg favoriet. Evenals het grijpspeeltje van grimms

3 jaar geleden

Reactie op eli2909

Oball is hier erg favoriet. Evenals het grijpspeeltje van grimms
De oball is hier ook favoriet bij zoontje van 16 weken. Hij is er halve dagen zoet mee haha zo schattig

3 jaar geleden

Freddy Vuurvlinder Koetje boe bal

3 jaar geleden

Haha hier ook die vlinder. Wist niet dat ie Freddie heette. Maar hij trekt hem helemaal uit elkaar zo leuk vindt m’n zoon het 🤪

3 jaar geleden

Freddie de vuurvlinder inderdaad! En deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/playgro-speel-en-leerbal-grijp-en-bijtspeelgoed-klikklak-geluiden-spiegeltje-kralen-cilinder-met-rattelende-ballen/9200000071923746/ Door de draden van de bal grijpt ze snel raak, wat helpt met het leren pakken. Het rammelt, veel v verschillende structuren om aan te voelen met de handjes en de mond, heeft een spiegeltje, echt een top ding

3 jaar geleden

Ik heb deze puppy rammelaar van Vtech voor m’n dochter van 4 maanden, en ze vind hem geweldig haha. Er komen geluiden en liedjes uit en de wangetjes geven licht

3 jaar geleden

Hier is de oball ook zeer geliefd en van Lamaze hebben we Jacques de Pauw waar ze ook echt druk mee is

3 jaar geleden

Hier zijn deze helemaal een succes.

3 jaar geleden

Reactie op Runi

Deze!! Kun je naast ze neerzetten, in de babygym hangen etc etc. Allemaal v ...
Jaaa deze heeft mijn dochtertje bij mijn moeder vaak. Thuis vindt ze de vlinder van Playgro en de 'Emily' pop van Lamaze ook heel leuk. Allemaal beetje vergelijkbaar met elkaar, veel knisper/felle kleuren/zwartwitcontrasten.

3 jaar geleden

Sophie de giraf, bijtring Knisperboekjes en blokken Speelmat

3 jaar geleden

iig speelgoedjes met veel kleuren! Kocht voor mn dochtertje veel zachte kleurtjes in knuffels etc bijv van little dutch puur omdat ik het juist zelf ook mooi vond, eindstand merk ik dat ze dan toch meer grijpt naar speelgoedjes met hele felle kleuren😅

3 jaar geleden

Voor mijn zoontje heb ik een activiteitenbord voor in de box van de hema (wel tweedehands via vinted gekocht). Er staat bij vanaf 18 maanden, maar hij vindt hem nu al leuk. Vooral de kraaltjes, maar hij gebruikt bv. zelfs zijn voetjes. https://www.hema.nl/kind/speelgoed/houten-speelgoed/activiteitenbord-hout-32x41-15190269.html

3 jaar geleden

Dit is echt een aanrader!! Kun je aan de box hangen om tegen te trappelen met zijn voeten, maar ook op de grond leggen voor tummy time. Er komen geluidjes, dierengeluiden en liedjes uit. Geweldig!

3 jaar geleden

Grappig om te lezen, mijn dochtertje (4 mnd) geeft echt nog niks om speelgoed. Ze kijkt op zich wel gefascineerd naar kleurrijke/bewegende dingetjes, maar is veel liever bezig met haar eigen handjes en wat er allemaal in de woonkamer te zien is. Of ze gaat een beetje friemelen met een lepeltje, hydrofiele doek, o.i.d. Scheelt mooi geld en rommel haha :) Benieuwd of het nog gaat komen!