14 Reacties
10 maanden geleden
Het ligt aan de interesses van je kindje, maar hier zijn boekjes een succes, bijvoorbeeld een stapel van die mini boekjes die je wel eens als traktatie krijgt.
Mijn dochter vindt momenteel dingen in en uit iets halen heel interessant, dus als jouw kindje dat ook heeft misschien een tupperware bakje met wat boekjes, duplo of wat andere dingen om mee te rommelen?
10 maanden geleden
Reactie op Cas_88
Het ligt aan de interesses van je kindje, maar hier zijn boekjes een succes ...
Of houten diertjes, wasknijpers, vingerpoppetjes.. ik denk dat als ik nu zelf zou vliegen ik inderdaad haar speelgoedjes zou verdelen over 2 of 3 ziplockzakjes of bakjes, zodat ze steeds wat nieuws te ontdekken heeft, lekker in en uit het doosje/zakje kan halen, en daar even mee zoet is. Hoeven geen grote dingen te zijn (want je wil misschien geen hele tas vol speelgoed meeslepen), maar gewoon wat interessante dingetjes bij elkaar. Maar als de verveling toeslaat kan je weer even een nieuw bakje of zakje geven.
10 maanden geleden
Van die pop-it dingen (die rubberen dingen dat je een rij bolletjes indrukt, kan omdraaien en t weer vanaf de andere kant kan doen), wij hadden een klein ding aan een rugzak hangen. Zoveel plezier van gehad!
10 maanden geleden
Wij gaan volgende maand ook voor het eerst met de kinderen vliegen. Van een collega kreeg ik nog een goede tip om een magneet boekje mee te nemen. Combi van leuke plaatjes, fantasiedieren maken en dingen vastpakken. Ook die plop it kwam voorbij als tip. En flink wat eten en tussendoortjes meenemen. En flesje voor het stijgen en dalen.
10 maanden geleden
Raam stickers, boekjes (ook die al in het vliegtuig zijn haha), en filmpjes op netflix zijn ook altijd top...