4 Reacties

vorige week

Cxtx ik heb geen idee hoe oud je dochter is maar één ding weet ik zeker als jij sterk op je schoenen staat komt het goed.. Verschilt per kind bij mijn dochter duurde het precies 1 week om te stoppen met speen en bij mijn zoon duurde het maar 3 dagen.. Als jij er echt mee wil stoppen gaat het dit je lukken mama alleen jij moet sterk op je schoenen staan en niet toegeven aah maar dit is zo zielig.. Eerste 3 dagen is het meestal de moeilijkste dagen daarna gaat het van zelf goed komen. Sterkte het gaat zeker goed komen. Jij kunt het :)

vorige week

Niet helemaal vergelijkbaar, maar toch een beetje wel. Afgelopen voorjaar hadden wij de speentjes achtergelaten bij de mascotte van het vakantiepark voor de baby dieren. Het was eigenlijk vanaf dag 1 prima. Eerste nacht vroeg wakker en vroeg hij er om, daarna wel nog een paar keer benoemd dat de speentjes voor de baby dieren waren en daarna was het klaar. Ik zag er zo mega tegenop om te doen, maar had toen nog een paar dagen vrij. Maar t viel mij heel erg mee. Duimen dat dat voor jullie ook gaat zijn!

vorige week

Bedankt voor jullie reacties! Mijn dochter is 3j en 3 maanden. Ze gebruikte Tutjes enkel nog voor het slapen gaan en speelt er vnl mee. Ze is niet zo geïnteresseerd in knuffels :/. Het inslapen verloopt wat moeizaam nu; ze is dan echt wat in paniek en zoekt haar tutjes terwijl we wel uitleggen als ze wat getroost is dat deze naar baby’tjes zijn en dat dit belangrijk is voor haar tandjes. Dus wel een beetje zielig om ze zo te zien snikken bij het slapen gaan. Heb al 2x naast haar gezeten tot ze in slaap viel… zolang dit niet elke avond de nieuwe routine wordt 🤭 vanavond is ze wel al iets sneller in slaap gevallen dus hopelijk is ze het volgende Weak zeker gewoon! ☺️

6 dagen geleden

We hebben het ook gedaan vorige maand. Met post in de brievenbus gedaan. Onze zoon was verslaafd aan dat ding, maar het viel ons alles mee. Hij heeft er die week 3 naar gevraagd, maar verder geen drama. Wel zei hij dat hij zijn speentje mist etc. En steeds weer uitgelegd dat het speentje nu bij een baby is omdat hij hem niet meer nodig heeft.