Mijn zoontje van 15 maanden heeft nog nooit een spijkerbroek aan gehad, vond het eigenlijk altijd een beetje zielig 馃槄 Niet zo comfortabel met spelen/zitten etc. Nu loopt hij al heel erg goed en lijkt een spijkerbroekje me toch wel erg leuk. Ook met het koude weer toch net wat warmer dan leggings.
Ben benieuwd of jullie misschien tips hebben voor fijne comfortabele/soepele spijkerbroekjes. Dragen jullie kindjes dat wel eens?
Mijn schoonzusje heeft altijd de spijkerbroeken van de zara en h&m voor haar zoon. Wij hebben zelf de meisjes broekjes en die zijn erg zacht en soepel. Ik heb ook een paar wat stuggere van de zeeman maar dat zijn van die oversized losse broekjes
HEMA. Die voelen best comfortabel aan de binnenzijde. Ik heb ook via c en a een spijkerbroekje met thermische binnenkant. Dat is zacht. Je moet t een beetje bekijken. Noppies heeft er ook een maar die stof is snel stuk.
Zara zijn perfect voor mijn zoon! Echt mooie goed zitten broekjes. Hij is aan de tengere kant overigens maar je kant de broekjes mooi insnoeren aan de binnenkant van de broeksband.