4 Reacties

één jaar geleden

Ja typisch sprongengedrag haha! Onze dochter is ook een aanhankelijk draakje geworden. Niks maar dan ook niks is goed, driftbuien, grenzen opzoeken. Het is een fase, het is een fase... (nog 11 dagen hier 🥲)

één jaar geleden

Herkenbaar. Dat is vast geen verwenning. Ik moet denken aan het puberbrein waar de hersendelen niet synchroon gaan qua ontwikkeling. Voor m’n gevoel is dit bij m’n zoontje ook zo. Ok, beetje apart uitgelegd maar de dingen die je inschrijft hebben we hier sinds een week ook. Ik zie gewoon elke dag veranderingen. Bijzonder om te zien maar even zo vervelend, dat gehang en gejammer. Ik krijg er steeds van die adrenaline shots van en dat vreet energie. Hoop dat t snel weer meer in balans is. Jullie hier ook veel sterkte ermee.

één jaar geleden

Oh hier ook echt dramaaaaa. Heel veel huilen, schreeuwen en wel 15x hetzelfde doen (daarna zet ik hem ergens anders en uiteindelijk in de box). Pff.. ik sta al weleens met mijn handen in het haar. Ik was al bang dat dit juist geen sprongetje was.

één jaar geleden

Hahaha oke fijn om te lezen dat wij niet de enige zijn😂 wij moeten volgens de oei ik groei app nog 9 dagen😂 dus laten we hopen dat ze in ieder geval rond kerst 🎄 weer gezellig is