10 Reacties

één jaar geleden

Hoi ! 😊 Heel herkenbaar, ons zoontje is nu ziekjes (keelpijn en neusverkouden) , maar daarnaast vol in deze sprong.. Ineens veeel meer karakter, het verkeerde filmpje staat op en die moet gelijk verandert, maar ook veel meer boos tijdens het verschonen, moeilijk eten etc.. Het is wel even een pittige sprong😅 Hij schreeuwt/jengelt gelijk om aan te geven wat hij niet wil, dit was eerst helemaal niet. Ook veel ontwikkeling qua langs de bankranden lopen, alleen zelf willen eten (komt neer op enkel brood of maisstengels), ook veel knuffeliger en wil heel veel naast ons zitten of op schoot, dat is dan wel weer heerlijk hihi. Eten hier ook lastig.. hoop dat het wat beter wordt als die weer fit is, maar wij geven broodjes met avocado, zijn favoriet.. en daar zitten iig goede vetten en vitamines in.

één jaar geleden

Hier ook verkouden, volgens mij ook last van kiezen, maar ook erg humeurig! Snel gefrustreerd en brood en avondeten praktisch niet!

één jaar geleden

Hier ook de bingo kaart. Ziek, sprong en doorkomende kiezen. Ik heb maar weer een pot nutrilon gehaald (waar we al vanaf waren) dat ze ten minste iets binnen krijgt 😅

één jaar geleden

Hetzelfde hier. En volgensmij ook de kiesjes.. Ik ben zelf niet zo fan van paracetamol geven, tenzij hij er veel last van heeft. Help een paracetamol überhaupt tegen pijn bij de tandjes?

één jaar geleden

Reactie op Livingforthemoment

Hetzelfde hier. En volgensmij ook de kiesjes.. Ik ben zelf niet zo fan van ...
Hier vaak wel

één jaar geleden

Pfff heel herkenbaar! Vooral dat schreeuwen ineens als iets binnen 2 seconden niet gaat zoals hij wil 🥲. Ook hier wordt echt niks gegeten. Alleen vloeibaar gaat er nog wel in. Zoals appelmoes, knijpfruit, danoontje🥹💁‍♀️. Geen brood, crackers, bananen, etc. En verlatingsangst is ook een stuk heftiger! We hebben nooit bij hem moeten blijven tijdens het in slaap vallen, maar nu is het soms echt nodig in de middag.

één jaar geleden

Precies ons verhaal. 1 en al ellende. Ziek en een sprong. Niet te genieten, niet eten en 's nachts niet slapen. Iets wat ze allemaal goed deed. Ik geef haar weer meer flessen zodat ze toch iets binnenkrijgt. Eten wordt gelijk op de grond gegooid. Verder geen tips. Pfff😅

één jaar geleden

Hier precies zo. Vorige week ziek geweest, 2 dagen echt veel spugen en ze was niks meer waard. Nu komt haar laatste kies nog door. En volgas bezig met sprong 9. As we speak is ze aan het gillen omdat ze mijn koffiemok wilt en dat niet mag. Zodra ik opsta, is het grootse paniek want volgens mij denkt ze dat ik gelijk haar ga verlaten. Dus ik heb een driftige koala 😅. Ik herken mijn lieve en grappige dreumes momenteel even niet meer haha. Gelukkig weet ik dat het hoogstwaarschijnlijk weer goed komt. Zelfs de leidster op de opvang weten niet wat ze overkomt want ook daar is ze veel ontroostbaar. 🥹

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Hier precies zo. Vorige week ziek geweest, 2 dagen echt veel spugen en ze w ...
Precies dit!!

één jaar geleden

Hier is het een zwaankleefaan. Ik kan geen stap verzetten zonder hem. En anders huilt hij. Slapen overdag is drama! Vandaag op de opvang een half uur, op heel de dag!!!