11 Reacties

2 jaar geleden

Vorige week hier gehad. Mijn zoontje dronk ook wel iets minder maar die drinkt meer dan genoeg altijd, en zat nog steeds goed. Sliep zo veel. Even vier daagjes bijkomen 😇.

2 jaar geleden

Zaterdag overdag veel slapen, in de avond wakker. Zondag juist heel veel wakker. Gisteren bijna heel de dag geslapen, maar in de avond weer wakker. En inderdaad heel onrustig drinkgedrag; slecht aanhappen, vlug loslaten, met tepel in de mond hoofd naar achteren doen, boos als hij los is maar dan ook niet echt opnieuw willen aanhappen, maar toch dan weer pas paar uur later honger hebben. Onze kleine man is donderdag 8 weken. Wakker maken doe ik eigenlijk niet voor een voeding, maar wel als we ergens naar toe moeten. Ook niet echt chagrijnig, maar ook niet helemaal goed gemutst.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Owja s'avonds was hij hier ook wakker ja. Onrustig in de avond, huilerig en aanhankelijk. Dat is waar ook. Toen was hij 10 weken.

2 jaar geleden

Volgens de app zit mijn dochter van o weken in sprong 2. Merk er weinig van. Vorige week dronk ze wat slechter maar ook nu is dat weer normaal, wel slaapt ze heeeel erg veel nu! Tijdens sprong 1 was dit ook het geval. Ik zeg lekker genieten dat je kleintje slapend de sprongen door gaat haha!

2 jaar geleden

Reactie op MamavanMadhu

Volgens de app zit mijn dochter van o weken in sprong 2. Merk er weinig van ...
*9 weken oud

2 jaar geleden

Vandaag spant tot nu toe helemaal de kroon hier. Vanochtend eventjes wakker met massage en badje. Voor de rest vandaag heel de dag alleen wakker voor eten om de 3 uur. Net om 17.00 even wat huilen na het eten en spelen met papa en weer in slaap gevallen. Kunnen baby's ook te veel slapen? Ik weet; blij mee zijn. Maar er is zo geen tijd voor spelen en bezig zijn met ontwikkeling dingetjes.

2 jaar geleden

Reactie op LiekeG

Vandaag spant tot nu toe helemaal de kroon hier. Vanochtend eventjes wakker ...
Al die ontwikkelingen kosten veel energie blijkbaar haha! Hier is het wisselend nu per dag, ene dag veeel slapen en andere dag weer hazenslaapjes. Ik laat haar maar gewoon slapen wanneer ze wil; ze geven ook aan dat extra prikkels geven tijdens een sprongetje niet echt handig is.

2 jaar geleden

Te vroeg geroepen... Vandaag heeft hij denk ik alles bij elkaar 2-3 uur geslapen overdag...

2 jaar geleden

Reactie op LiekeG

Te vroeg geroepen... Vandaag heeft hij denk ik alles bij elkaar 2-3 uur ges ...
Hier ook erg wisselend!

2 jaar geleden

Zelfde hier! Normaal standaard 1.5 uur wakker tussen dutjes overdag, nu sinds een paar dagen elke keer tijdens de fles al in slaap vallen en mega chaggerijnig het dutje weer uit komen. Ook nooit eerder problemen gehad met drinken, en nu opeens super lastig. De nachten waren nog normaal, tot afgelopen nacht. Hij was opeens ongeveer elk half uur uit het niets keihard aan het joelen, maar dan wel in z'n slaap gek genoeg 😅 duurde max 20 seconden en dan was het weer stil. Zo gek??? Écht nog nooit meegemaakt. Wat een *** nacht 🥲 Hij is 9 weken sinds gister, dus volgens de app is het idd een sprongetje. Ik hoop dat het snel weer bijtrekt 😭 ellende
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.