8 Reacties

3 jaar geleden

Ik kreeg bij me dochter de tip om met een beetje sinasappelsap uit te knijpen en dat in de mond te deppen😊 door het zuur van het sap verdwijnt dan de spruw.

3 jaar geleden

Molkosan! Ik heb bij m’n zoontje elk medicijn geprobeerd en vanaf t moment van molkosan van vogel was ie met 2 dagen van z’n klachten af. Je verdunt t zoals op de verpakking staat. Vervolgens doe je ff na elke voeding mond goed schoon maken en dan met bijv een doekje oid de plekken met molkosan aanstippen. Ik deed t met een wattenstaafje maar moet je heel goed opletten dat dat spul niet in t mondje los laat dus veiliger is bijv een doekje oid. En speentje in de molkosan dippen en dan geven!

3 jaar geleden

Behandel je jezelf ook? Op thuisarts.nl staat dat je je tepels met micolnazolnitraat kan/moet insmeren, zodat je je kindje niet herbesmet. Kan je gewoon bij de drogist kopen.

3 jaar geleden

Gewoon met kokosolie. Of de huisarts moet je iets voorschrijven maar je moet dan je tepels ook behandelen anders blijf je elkaar besmetten

3 jaar geleden

En trouwens ook alles wat je in haar mondje stopt uitkoken of intensief reinigen, bijv. haar speen, lepeltje dat je gebruikt voor vitamine D en K, enz. Voor en na elke voeding goed je handen wassen, elke voeding een schoon doekje gebruiken. Alles om te voorkomen dat je haar weer herbesmet.

3 jaar geleden

Reactie op Babyvdl

Molkosan! Ik heb bij m’n zoontje elk medicijn geprobeerd en vanaf t moment ...
Dit trouwens ook op je tepels

3 jaar geleden

Daktorin zalf. Let op wel na medisch advies. Was na 1 dag weg

3 jaar geleden

Een super goed middeltje is pure bessensap van zonnatura. Op een gaasje en met je vinger over de spruw. Paar keer per dag over de plekken vegen na een dag of 2 is t weg als t goed is.