4 Reacties

5 dagen geleden

😫😫ellende zeg! Hier ook al maandenlang vroeg. Wij zijn erg blij met 05.30, maar vaak genoeg is het vroeger of zelfs voor vijven. Ik ben benieuwd komende week. Sorry, niet echt tips. Wij hebben een pinguïn (waarvan dan een lampje aangaat om 06.00), tot die tijd proberen we hem in bed te laten. We gaan dan wel naast hem liggen en hij krijgt een flesje in bed. Wij hebben een tijd geleden ook met een Slaapcoach gesproken. Zij zei dat hij oververmoeid is, en daarom vroeg wakker. Ik geloof dat wel, alleen haar tips werkten totaal niet. Dus nu probeer ik hem wat meer te volgen.. later naar bed (rond 20.00), vroeg wakker. Het is misschien gewoon wat hij nodig heeft?🤷‍♀️ sorry geen tips dus. Succes!!

3 dagen geleden

Onze zoon is ook altijd al een hele slechte slaper geweest. Onze dochter daarin tegen in 180 graden andersom. Die slaapt altijd goed en lang zonder gedoe. Onze zoon is inmiddels bijna 4 en nog altijd een vroege vogel. Het is zoals het is. Boos worden heeft geen nut. Ik zou in ieder geval overgaan op 1 slaapje ipv 2. Dan rond 11 uur lunch en op bedje. En dan tussen half 7 en 7 op bedje. Misschien slaapt hij dan in de nacht langer. We gaan zelf uiterlijk 10 uur / half 11 op bed. Elk kind is anders.. dat is bij ons thuis wel bewezen. We accepteren (hoe vermoeiend soms ook) dat het nou eenmaal zo is😒

3 dagen geleden

Doet hij een middagdutje?

één dag geleden

Reactie op miya20

Doet hij een middagdutje?
Ja en heeft deze echt nodig anders helemaal overstuur van de moeheid einde dag.