3 Reacties
één maand geleden
Waarom zou je eerst met de ochtend willen stoppen? In de nacht is je productie juist het hoogst.
Ik denk dat je vooral moet stoppen wanneer jij dat wilt en met welke voeding je wilt.
Ik ben na 1,5jr bv gestopt. Ik was 1 voeding aan het afbouwen en ineens wilde ze helemaal geen bv meer. Dus mijn mooi bedachte schema kon ik ook overboord gooien hihi
één maand geleden
Ik geef ook nog steeds borstvoeding en snap je dilemma. Zelf geef ik alleen de ochtend nog. De avonden vroeg ze er weinig na en zijn we toen gestopt. Na een paar dagen wou ze wel weer maar heb ik gezegd dat doen we niet meer en was het ook goed.
Maar nu met de ochtenden stoppen vind ik ook lastig als ik m’n kleren aan heb is er niks aan de hand maar anders 😅
Misschien kun je op vakantie wel de avonden stoppen, andere omgeving helpt daar mss bij. Succes en fijne vakantie!
één maand geleden
En is het geluk met afbouwen? Ik heb onze vakantie daarvoor wel gebruikt, ze vroeg er niet meer om tijdens de vakantie. Toen we thuiskwamen wel weer maar gezegd dat er geen melk meer is. Was even tranen maar nu weet ze het dat drinken bij mama klaar is (nog wel even wijzen/vragen in de ochtend maar daarna is het ook goed)