3 Reacties

één jaar geleden

Mijn schoonzusje heeft dit meegemaakt. Ze heeft een slaapcoach ingeschakeld. Het ging al snel een stuk beter :)

één jaar geleden

Hi! Wat vervelend! Ben je met de overige voedingen al gestopt? overdag bedoel ik. Je zou er voor kunnen kiezen alleen nog de avond voeding te doen en dan kan het zijn dat je productie langzaam minder wordt en je kindje het vanzelf niet meer wilt. Ook zou je ‘s avonds voor het slapen een papje kunnen geven, zodat je kindje geen trek meer heeft. Wel kan het zijn dat hij dan nog behoefte heeft aan nabijheid en zuigen aan je tepel, maar mogelijk is dat dan steeds meer te ondervangen met een speentje? Succes!

één jaar geleden

He mommies, Lees ff mee, zit nu ook in zn 'transitie'. Mijn zoon heeft idem dito, hij drinkt nu gelukkig in de avond flesje kv, bij mij valt weinig te halen maar daarna wilt hij toch echt zn tiet. Heb nu 3 avonden geprobeerd, 1 was successful met echt tranen van hier tot Tokio en boekjes en liedjes zingen. De andere avonden heeft ie zelf gevochten met mn shirt en zijn tiet eruit getrokken haha om vervolgens in 2 min content te slapen. Hoop stiekem dat hij zelf stopt met bv. Hier overdag geen tieten, echt alleen avond en nacht. Hij is nu 13 maanden ook en geef het zelf max nog 5 maanden. Misschien heeft iemand handige tipss