7 Reacties

9 maanden geleden

Ik ben zelf met 14 maanden gestopt vanwege nieuwe zwangerschap. Maar ik denk zelf na het slapen. Mijn redenatie want dan is het makkelijker op te staan en wat te gaan eten ter vervanging

9 maanden geleden

Reactie op T alitha

Ik ben zelf met 14 maanden gestopt vanwege nieuwe zwangerschap. Maar ik den ...
Ja dat idee heb ik ook. Hoe was het voor jouw kleine om opeens geen avondvoeding meer te krijgen? Was dit lastig of accepteerde de kleine het?

9 maanden geleden

Hij accepteerde het eigelijk heel goed. Ik zag er zelf denk ik meer tegenop dan hem. De eerste avonden bracht mijn man hem wel naar bed toe en het bed ritueel hebben we een beetje veranderd maar het ging eigelijk gelijk goed

9 maanden geleden

Ik volg. Maar mijn dochter drinkt ook nog steeds in de nacht. Wanneer zijn die van jullie daarmee gestopt? En hoe?

9 maanden geleden

Reactie op Indiii

Ja dat idee heb ik ook. Hoe was het voor jouw kleine om opeens geen avondvo ...
Hij had ook niet echt honger meer omdat hij al avondeten at en ik begon ook te merken dat hij niet meer dronk vanwege honger dus maar echt alleen maar om in slaap te vallen en dan ookal vrij snel de borst begon los te laten omdat hij eigelijk al overvol was van het eten en melk. Nu geven we snachts 1x als hij wakker word of als we bij hem komen liggen want hij slaapt bij ons in bed een flesje melk en dan red hij het wel tot smorgens. Met fases slaapt hij ook wel eens door maar momenteel niet, hij eet nu slecht avondeten en kiezen die door komen.

9 maanden geleden

Ik werk zelf onregelmatige diensten en als ik late dienst heb, krijgt ze van mijn man een flesje gewone melk voor het slapen, vind ze prima. Als ik wel thuis ben krijgt ze nog steeds bv. Merk dat ik zelf makkelijker in de avonden nu afspraken maak om van huis te gaan. Ik vind zelf dat momentje in de ochtend, zeker wanneer ik vrij ben heerlijk om samen even rustig wakker te worden.

9 maanden geleden

Reactie op T alitha

Hij accepteerde het eigelijk heel goed. Ik zag er zelf denk ik meer tegenop ...
De ochtend gaat hier nu oke. Als we haar beneden maar snel wat drinken geven😅 Had jij last van stuwing?