8 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben een puddle jumper voor onze dochter gehaald even naar het gewicht kijken , kwa zwemband hebben we iets van plastic ze heeft niet ergens last van gehad en die van ons is echter rouw douwer ,
3 maanden geleden
Ja ik had echt precies dezelfde situatie als jou. Wij zijn inmiddels op vakantie en ik heb het zwemvest met de bandjes van Konges Slojd aangeschaft. Op het laatste moment heb ik nog de zwemvleugels van Nabaiji bij de Decathlon gekocht omdat ik die nog getipt kreeg(stof aan de binnenkant). Wij hebben het nu dus allebei geprobeerd maar ik pak toch vaker de vleugels merk ik. Qua zwem veiligheid maakt het eigenlijk nog niet echt uit. Ze is nog niet "sterk" genoeg dus bij beide moeten wij haar echt nog mee ondersteunen. De vleugels etc. doen hier dus nog niet echt veel af maar ik vind het nu ook vooral belangrijk dat ze al vast wat oefent en leert dat we niet het water ingaan zonder zwemvest/vleugels (en met een volwassene). Maar als ik het dus over mocht doen dan zou ik het dure zwemvest niet meer gekocht hebben.
3 maanden geleden
Reactie op sarahk_
Hartelijk dank voor je reactie! Erg behulpzaam! Bedoel je met “zwemvleugels ...
Deze hebben wij, daar zijn we echt heel blij mee. Ze is idd nog niet "sterk" genoeg om zichzelf zonder ondersteuning boven water te houden, maar het helpt zeker wel qua gevoel. Deze zijn ook met stof bekleed, ook aan de binnenkant, heel fijn. En de vleugeltjes zitten vast met knopen aan het borstdeel, dus je kan ze ook los gebruiken.
3 maanden geleden
Je zou kunnen kijken naar "zwemschijven" of "swim discs". Die gebruiken we hier om zwemles mee te geven, maar zijn hetzelfde als bandjes! Alleen dan dus fijner voor de huid 😊
3 maanden geleden
Ik vind zwemschoentjes ook top van bijv slipstop of namaak. Tegels en glijbanen etc zijn altijd zo glad waardoor mijn dochter direct valt maar met anti slip schoentjes niet meer