6 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier hetzelfde. Ik probeer te zingen en leuk te doen met de tandborstel en probeer 'm vooral niet te dwingen. Hij wilt er vooral zelf op kauwen en sabbelen en dat laat ik m dan ook maar doen in de hoop dat het nog iets doet馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Livion heeft een soort namaak elektrische tandenborstel met een luchtje en een trilling. Je moet wel gewoon poetsen want de borstel draait niet. Maar hier vind hij t geweldig. Scheelt een hoop gedoe.

茅茅n jaar geleden

Luvion

茅茅n jaar geleden

Wij poetsen sinds kort voor de spiegel. We zongen altijd al een liedje en dan lag ze op de commode. Maar nu houden we haar vast in de badkamer. En soms poets ik nep mezelf eerst en dan is het feest als ik haar doe.

茅茅n jaar geleden

Ik heb mijn zoontje laten zien wat ik doe door het eerst voor te doen bij mij. Vervolgens poets ik zijn tanden ( alle 2 haha 馃槄) en tandvlees. Daarna mag hij zelf nog even kauwen/sabbelen en poets hij mijn tanden ook (lees: slaat met tandenborstel in mijn gezicht haha). Wat bij ons helpt bij dingen die niet pers茅 fijn zijn is gekke geluiden maken terwijl je het doet. Maakt het ineens grappig.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben 2 tandenborstels. Zij mag er 1 vasthouden en 'poetst' mijn tanden terwijl ik de hare poets. Ik trek ondertussen wat gekke bekken en ze vind het prima.馃槄