7 Reacties

10 maanden geleden

Geen tips. Maar onze dochter slaapt ook maar 10 uur snachts. Altijd vroeg wakker en gaat ook rond 12u naar bed voor haar moddag dutje. En ook die duurt zn 1.5uur / 2 uur. Meer slaapt ze gewoon niet. Ze is zichzelf en groeit goed. Ik zou me er niet heel druk om maken. Maar dat vroege wakker zijn is niet heel fijn vooral niet in de weekende, maar goed.

10 maanden geleden

Ik zie hier niks vreemds aan hoor! Onze dochter slaapt ook heel wisselend maar slaapt gewoon waneer ze moe is. Vaak krijgen we haar echt niet voor 20u in bed maar ze slaapt wel tot 6.30/7u. In het weekend of als ik vrij ben slaapt ze zelfs wel eens tot 9 uur. Overdag slaapt ze wisselend 1 of twee slaapjes. Soms zijn het korte slaapjes, soms lange slaapjes van 2,5 uur, maar meestal rond de 1,5 uur

10 maanden geleden

Hier hetzelfde.. de nacht is zo’n 10 uurtjes, soms een uitschieter tot 11 uurtjes. Hij is vaak tussen 5.15 en 6.00 wakker. Waarbij het niet uitmaakt hoeveel hij overdag geslapen heeft.. of het nou 1 of 2 dutjes waren, hij komt per etmaal op zo’n 12 uren slaap, soms 13. Hij is vrolijk, groeit goed dus het zal wel goed wezen 😅 leuk is anders natuurlijk die vroege ochtenden..

10 maanden geleden

Hier hetzelfde! Sinds kort over op 1 dutje, maar ze is even vroeg wakker. Tussen 18.30-19.00 naar bed en rond 6.00 wakker. In de middag slaapt ze 1,5-2 uur. Ze is vrolijk en ontwikkelt goed.

10 maanden geleden

Onze dochter heeft altijd nachten van circa 11u gemaakt en redt vaak overdag geen langere slaaptijd dan 1-1,5u. Valt binnen de grenzen van een normale slaapbehoefte dus ik maak me er niet druk om. 🤷🏼‍♀️ Ze is vrolijk, ontwikkelt zich goed dus het zal voor haar wel prima zijn denk ik. We leggen haar dus wel meestal niet voor 8u op bed omdat ze anders wel erg vroeg wakker is.

9 maanden geleden

Die van ons slaapt ongeveer 11 uur ‘s nachts en 2-2,5 uur overdag. Ene keer nog wel 2 dutjes, maar vaker 1 nu. Zit beetje op het randje. Met 18 maanden is er ook weer een slaapregressie he, dat zou het bij jullie nu misschien kunnen zijn. Kunnen ook eerder beginnen :(

9 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te horen dat we niet de enige zijn en dat het ook niet zo veel kwaad kan als ze zich verder goed ontwikkeld