6 Reacties
3 jaar geleden
Bij mij hielp gentiaan violet heel goed, met miconazol ging het bij mij niet weg. Kan je ook je dochter mee behandelen. Huisarts wou het alleen voorschrijven op eigen risico, omdat het niet getest is, terwijl het daar al jaren voor wordt gebruikt 🤷♀️
3 jaar geleden
Hier geen terugkerende spruw, maar helaas al wel 7 weken last van…😔 niks hielp en uiteindelijk moest ik het ook maar van onze huisarts uitzoeken… die zei dat we anders alleen maar met de antibiotica bezig bleven… terwijl wij maar 1 medicijn hebben gebruik en er volgens hem geen alternatief was…
Uiteindelijk heb ik hier maar 3 weken live kunnen voeden, daarnaar was het onmogelijk met de spruw. Uiteindelijk heb ik het nog wel weer geprobeerd met live voeden, maar daar dacht meneer anders over, nu full time kolven waar ik uiteindelijk ook vrede mee heb gekregen.
Ik heb mij ook maar bij de spruw neergelegd zolang wij alle 2 niet erg last er van hebben en weer krijgen. Ik denk goed om de hygiëne en hoop hiermee uiteindelijk van alles OOIT af te zijn, want alle huis en tuin middeltjes die werken helaas ook niet bij ons😔
3 jaar geleden
Biologische kokosolie smeren in de mond van je kleintje en op jouw tepels! En probiotica nemen beide. De orthiflor start. Dit kan je ook op de spruw in het mondje smeren als papje