29 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben vanaf 3 uur afgesproken voor aankomende zondag 😊

één jaar geleden

Wij hebben van 12.00 tot 16.00 gedaan. De bedoeling was om dan om 14.00 naar bed te doen maar ze heeft de hele middag alleen maar gespeeld en gedanst 😂. Als ze echt heel moe was geweest, had ik haar echt op bed gelegd. Zou het gewoon aankijken op de dag zelf! En als hij slaapt wanneer er bezoek is, is het ook niet anders.

één jaar geleden

Wij deden inloop vanaf 13 uur. Mensen kwamen exact om 13 uur en later. Tussendoor een dutje. Maar dat snappen mensen. Dreumesjes doen dutjes. Hoefde het niet uit te leggen.

één jaar geleden

Wij hebben hetzelfde, we kiezen ervoor hem gewoon tussendoor een uurtje te laten slapen. We hebben nog getwijfeld dit bij de uitnodiging te melden. Maar we gaan er gewoon vanuit dat iedereen dit begrijpt.

één jaar geleden

Wij hebben van 13.30 tot 17.00 vinden dat wel prima

één jaar geleden

Wij hadden ook aangegeven vanaf 13 uur, eindstand kwamen de eerste om half 3 en de laatste om half 5.. en gingen weg om kwart voor 8. Vervolgens een oververmoeide baby dje alles behalve van de verjaardag heeft genoten :(. Mijn familie komt vaak heel laat dus voor een volgende keer doen wij een later tijdstip, zodat we niet een hele dag met bezoek zitten.. En alvast gefeliciteerd! 🥳

één jaar geleden

Wij hebben van 15u tot 19u gedaan. Na haar laatste slaapje is ze meestal het gezelligst en kan ze het best omgaan met alle prikkels.

één jaar geleden

Wat een lieve foto. Ik heb hetzelfde gedaan ook welkom vanaf 13uur. Dit ging bij mij perfect. Visite was er ook rond half 2 en rond 15uur liet ik hem z'n dutje doen tot 16/17u omdat sommige bleven mee eten en hij daardoor toch later naar bed ging als normaal. Ons zoontje heeft een hele leuke dag gehad.

één jaar geleden

Vanaf 15 uur, want dan is ze meestal wakker uit het 2e slaapje en kan door tot na het avondeten

één jaar geleden

Reactie op Queenie97

Wij hebben van 12.00 tot 16.00 gedaan. De bedoeling was om dan om 14.00 naa ...
Wij hadden ook zoiets idd, vanaf een uur of 11 koffie/taart en daarna samen lunchen met broodjes. Tegen het middagdutje om een uur of half 3 mooi iedereen het huis weer uit :)

één jaar geleden

Van 2 tot 5.30 Ze sliep nog lekker tot 3uur. Hebben wij iedereen mooi voorzien van drinken entaart

één jaar geleden

Hier van 10 tot 15 en dat was echt perfect! Haar middagdut gewoon gedaan rond 13.00 en rond half 3 waren de laatsten weg en hadden wij een heerlijke rustige middag en avond verder. Zou het iedereen aanraden 👍🏻😁

één jaar geleden

Van 14.00 tot 17.00. Ging prima, wel het middagdutje overgeslagen dus maar dat is wel is vaker zo. Gewoon kijken naar je baby (dreumes 🥺) op dat moment. Veel plezier!

één jaar geleden

Wij van 3 tot 7, ook toen gedaan bij zn oudere zus, en ook onlangs toen zij 2 werdt. Dan zijn ze eigenlijk altijd wakker en hoef je ze niet tussendoor in bed te leggen/ een babyfoon in de gaten te houden 👍

één jaar geleden

Van 10:00 tot 17:00 en op de uitnodiging gezet dat hij tussendoor nog slaapt maar niet weet hoelaat. En ja meneer heeft lekker 2 uurtje liggen slapen tussendoor

één jaar geleden

Wij vieren het vandaag! Van 14.30 tot 17.00. Net na haar middagdutje en bezoek weer op tijd weg zodat ze nog even kan acclimatiseren. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik de dutjes vandaag een beetje stuur. Soms is ze namelijk al om 6.30 wakker en chillen we nog even boven, waarna ze toch weer in slaap valt tot 8.00 bijvoorbeeld maar vandaag zijn we lekker om 6.30 naar bed gegaan en ligt ze nu heerlijk haar eerste dutje te doen. Het ligt denk ik ook aan je kindje, ik weet dat mijn dochtertje tussendoor echt niet zou slapen en dan verschrikkelijk overweldigd zou raken. Vandaar dat we het lekker na haar middagdutje vieren :)

één jaar geleden

*6.30 uur naar beneden bedoel ik hihi

één jaar geleden

Wij hebben het vandaag gevierd vanaf 15 uur en om 18 uur was iedereen weer weg. Is ons heel goed bevallen, ze had haar middagdutje uit en kon nog even in bad, eten en daarna naar bed.

één jaar geleden

Wij hebben het vandaag gevierd van 15.00-17.00. Na zijn middagslaapje en rond 17.30 gewoon zijn normale ritme qua eten en om 18.45 lag hij erin! Lang zat voor hem met 15 personen om hem heen.

één jaar geleden

Wij van 11:00 tot half 2 zodat de middag en avond rustig verlopen. Maar dat is natuurlijk voor iedere kindje verschillen denk dat het belangrijk is om te kijken naar je eigen kind qua energie. Heel veel plezier