6 Reacties
één jaar geleden
Hier hetzelfde 🙋♀️ rollen en een beetje naar achter schuiven, thats it. Hij is gecorrigeerd 11 maanden (en ongecorrigeerd 14.5 maanden).
één jaar geleden
Elk kind op zijn eigen tijd. Het komt vanzelf. Mijn dochtertje is ruim 11 maanden en tijgert ook pas sinds kort 😊 Ze was overigens ook tevreden met alleen omrollen.
één jaar geleden
Mijn oudste dochter heeft nooit gekropen en de jongste gaat dezelfde weg op. Ze is altijd heel gefrustreerd als we haar op haar buik leggen en duwt zich enkel wat naar achter. In haar bed slaapt ze wel op haar buik en rolt ze volop 🤷🏻 ze stapt wel al vrij stabiel aan de hand... ik zeg altijd dat ik 2 verticale kinderen heb 😅 mijn oudste dochter kan nu trouwens alles wat ze moet kunnen dus geen zorgen 😉
één jaar geleden
Reactie op Lntj
Mijn oudste dochter heeft nooit gekropen en de jongste gaat dezelfde weg op ...
Ja precies, alleen zie ik
Wel dat ze bij jou al stappen aan de hand. Ons zoontje gebruikt zijn benen helemaal niet, lijkt alsof er geen kracht in zit. Als je hem op trekt doet hij zijn benen omhoog in zithouding. Achteraf blijkt nu dus dat hij hypermobiel is dus nu kunnen we het laten rusten en weten we iniedergeval waar het vandaan komt.