Hallo,
Wij hebben een uitstekende kachel in onze woonkamer en gezien het niet lang meer zal duren vooraleer we die aansteken moeten we dringend beginnen kijken voor een veiligheidshekje voor errond. Nu heb ik al veel online gekeken en je vindt heel veel soorten veiligheidshekjes, maar tussen die spijlen door lijkt mij altijd genoeg ruimte waar handjes doorkunnen en waar ons dochter dus nog altijd aan de kachel zou kunnen komen. We hebben namelijk niet genoeg ruimte rond onze kachel om het hekje er ver genoeg van te zetten dat ons dochter er niet meer aan zou kunnen aan de kachel door haar handjes tussen de spijlen te steken.
Uiteraard kunnen we duizend keer 'neen' zeggen als ze toch haar handjes door de spijlen zou steken, maar een ongeval is snel gebeurd en dat willen we vermijden.
Ik zag ook al vonkenschermen passeren, maar nog geen enkel tegengekomen die groot genoeg is, dus ik zou er 2 nodig hebben en dan ontstaat er toch nog altijd een opening tussen beide schermen.
Iemand een tip? Of iemand die toch een hekje heeft waar geen handjes door kunnen?