7 Reacties

één jaar geleden

Weet niet of het al kan net 1, maar puddle jumpers zijn echt ideaal! Mijn kinderen hebben daardoor heel wat watervrees overwonnen!

één jaar geleden

Ik vind die van beco fijn. En daarna een zwemvest. Die puddle jumpers vind ik als ze te klein zijn voor die dingen echt niet fijn. Dan komt dat borst stuk helemaal tot hun kin. Mijn dochter van bijna 3 heeft na die beco bandjes een zwemvest, waar ik steeds meer stukjes schuim uit kan halen. Zij kan nu al best goed zwemmen. Maar wij zwemmen wel elke week een keer.

één jaar geleden

Van wat ik heb gezien zijn alle puddle jumpers vanaf 15kg of 2 jaar. Jammer, lijkt me echt ideaal 😅 Onze kleine loopt nog niet, bij ons zwembad zijn bandjes verplicht vanaf het moment dat ze kunnen lopen (omdat ze dan zelf het bad in kunnen rennen natuurlijk). We hebben ze wel al in huis, maar nog niet gebruikt. Voor nu houden we haar zelf nog vast in het zwembad, soms in een Swimtrainer band.

één jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Van wat ik heb gezien zijn alle puddle jumpers vanaf 15kg of 2 jaar. Jammer ...
Ja van die puddle jumpers klopt hoor!! En sommigen zeggen dan dat dat niet uit maakt.. maar ik vind van wel. Ik zie kindjes met het buik gedeelte helemaal op hun kin als ze in het water zijn. Lijkt mij niet fijn! Uiteindelijk heeft zo’n ding als doel je kind laten drijven, dus daarvoor is ie zeker geschikt. Maar ik heb als doel vrijheid in het water. En daarvoor werken bij de kleintjes (mijn ervaring) die vleugels van beco, (maat 00) die zijn niet lang (dus niet in hun gezicht) en niet te breed, dus hun armen zijn vrij om te bewegen. En als ze wat groter zijn en nog geen 15 kilo, een zwemvest. Ik zal een foto toevoegen van die ik heb. Deze heeft schuimblokjes, naarmate ze beter kunnen zwemmen (of groter worden) kun je er 1 voor 1 blokjes uit halen.

één jaar geleden

Reactie op annaniempje

Ja van die puddle jumpers klopt hoor!! En sommigen zeggen dan dat dat niet ...
Eens over de puddle jumpers, ik wacht daar toch liever nog even mee wacht tot ze officieel oud of zwaar genoeg is volgens de richtlijnen. Ik ga denk ik deze week onze beco maat 00 bandjes ook proberen. We zijn pas een week of 6 geleden voor het eerst met haar naar het zwembad geweest (en gaan nu wekelijks), dus ik vind het wel nog een beetje spannend allemaal 😬

één jaar geleden

Reactie op Ryrywire

Eens over de puddle jumpers, ik wacht daar toch liever nog even mee wacht t ...
In het begin moeten ze echt nog leren omgaan met die dingen. Maar toen mijn dochter ze eenmaal een tijdje om had, wist ze ook hoe ze er mee kon blijven drijven. Mijn zoontje heeft ze nu 3x om gehad en vindt het al prima. Nu nog oefenen met drijven😁

één jaar geleden

Die van hema zijn erg fijn 😊