24 Reacties

één jaar geleden

Bij ons werkte d'r Leenaarts fantastisch! https://www.kruidvat.nl/drs-leenarts-baby-aanstiplotion-bij-waterpokken/p/5766699 Hiermee droogde de pokken heel snel in, wat de klachten heel sterk verminderde. Let wel: het laat een witte waas achter dus je krijgt wel tijdelijk een stippenkind 🙃

één jaar geleden

Zinkzalf zwitsal gehaald en gedeeltelijk aangebracht. Ze huilde heel erg met naar bed brenge. Dus heb het gezichtje, hals, nek etc maar gelaten. Ze had minder last v jeuk gelukkig. Merkte ik al met voeden. Gisteren wilde ze steeds overal krabben. Dus had goede hoop. Is thank god snel in slaal gevallen. Hopelijk lukt t inslapen straks na de voedingen ook goed 🤞

één jaar geleden

Reactie op Lottiee

Wat zielig! Ik weet niet of je borstvoeding geeft of nog wat in de vriezer ...
Zou colostrum van 14 maanden geleden nog van toegevoegde waarde zijn in bad? Of beter gewoon badolie naif of havermoutbadje? Dat laatste voelt alleen niet als reinigend 😆

één jaar geleden

Reactie op npj1986

Zou colostrum van 14 maanden geleden nog van toegevoegde waarde zijn in bad ...
Dat havermout badje of zemelen eigenlijk werkte hier best wel goed moet ik zeggen. Totdat er dus een infectie overheen kwam. Ik denk dat bv wrs best goed werkt. Het maakt niet uit of t 14mnd oud is uit de vriezer. Wel voor consumptie uiteraard.