23 Reacties
4 maanden geleden
Ik ken de merken die jij noemt niet.
Maar tussen de spullen van Hema, Zeeman en Wibra vind ik regelmatig ook spullen die niet zo zijn. H&M, Ter Stal en C&A ook. Maar moet er ook wel even tussen zoeken, want inderdaad de dinosaurus en Paw Patrol/Marvel is goed vertegenwoordigd.
Ik ben zelf fan van Name-it en Z8. Maar die vallen vaak redelijk smal.
Maar vaak haal ik overal en nergens kleding vandaan.
En de mode voor jongens zou van mij inderdaad zeker ook meer kleur mogen hebben. Of het is meteen weer heel druk.
4 maanden geleden
Next heeft ook leuke kleding voor jongens (vorige week nog shirts in perzik/bruin gekocht). H&M en Zara ook. Het is inderdaad soms even zoeken en matchen. Ik heb vandaag voor mijn zoon zwart gecombineerd met een spijkerblouse. Vond ikzelf ook wel stoer en het geheel wat opleuken. Voor mijn dochter is de keuze inderdaad groter 😜
4 maanden geleden
Reactie op Jindji
Zara is super. Maar de broeken vallen te smal voor de lieve oliebol buik va ...
Ik koop veel bij zara in de stijl die jij omschrijft en mijn kleine man is zeker geen slanke den ;-) dus ze hebben het wel.
Verder vind ik sproet & sprout heel leuk maar zeker niet goedkoop. Verder bijv. The New, Alix of Next
3 maanden geleden
Ik heb er een sport van gemaakt om kleurrijke jongenskleding te vinden. Ik heb 2 jongens en de oudste is nu 4. Inmiddels ben ik bereid om wat meer geld neer te leggen omdat de kleding langer gedragen wordt plus ook door de jongste. Dus niet alle merken zijn even betaalbaar. Ik scoor overigens alles in de sale, vaak een jaar vooruit.
Mijn merken:
- The new chapter: in de sale zijn het hema prijzen
- Molo: meer 'realistische' dierenprints en veel skatedingen. Gewoon wijde broeken vind je hier volop.
- Maxomorra: veel kleurrijke prints die wat mij betreft vaak uniseks zijn
- Walkiddy: verkrijgbaar via limango voor prima prijzen. Leuke printjes.
- Minymo: niet alles vind ik even leuk, maar regelmatig wat fijns gevonden
- Wheat: zit meer in de hoek van sad beige, maar hier heb ik bijv een superfijne rode tussenjas gescoord. Prijzen via limango zijn wel ok.
En ik kijk regelmatig naar mini rodini, bobo choses en tiny cottons, maar dat is me eigenlijk te duur. Ik koop ook regelmatig op vinted.
3 maanden geleden
Oh, nog een: lindex is ook een fijn merk en niet heel prijzig. Goed verkrijgbaar via bijv zalando.
3 maanden geleden
Voorbeeldje van wat er bij mijn oudste klaar ligt in de kast voor deze winter. ☺️ V.l.n.r.: the new chapter, molo, walkiddy, maxomorra, martinex. Dan heb je even een beeld erbij. 😄